ترکيه مزايده ۳G را برگزار مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”، “بينالي ييلدريم” وزير ارتباطات ترکيه در اين باره گفت::دولت مجوز را در مارس ۲۰۰۹ ميلادي به شرکت برنده اعطا خواهد کرد.وي افزود:بر اساس قوانين موجود در ترکيه کمترين ارزش سهام براي مجوزهايي با درجه A،۴۰۵ ميليون دلار، B،۳۵۵ ميليون دلار،C304 ميليون دلار و درجه D253 …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”، “بينالي ييلدريم” وزير ارتباطات ترکيه در اين باره گفت::دولت مجوز را در مارس ۲۰۰۹ ميلادي به شرکت برنده اعطا خواهد کرد.
وي افزود:بر اساس قوانين موجود در ترکيه کمترين ارزش سهام براي مجوزهايي با درجه A،۴۰۵ ميليون دلار، B،۳۵۵ ميليون دلار،C304 ميليون دلار و درجه D253 ميليون دلار است.
ييلدريم گفت : اين مجوز قرار بود در سال ۲۰۰۷ ميلادي برگزار شود ولي با انصراف وودافون و آوا و با توجه به اين که تنها اپراتور سرمايه گذار در اين مزايده ترکسل  بود، برگزاري مزايده منتفي شد.
وي گفت : وودافون و آوا اعلام کرده بودند اگر مجوز شماره ها ي قابل انتقال نيز در اين مزايده اعطا شود آنها در آن شرکت مي کنند که با عدم اعطاي اين مجوز اين دو اپراتور نيز از شرکت در مزايده  کناره گيري کردند.
ييلدريم از ترکسل با داشتن ۶۰ درصد سهم بازار ارتباطي ترکيه به عنوان سکان دار اصلي اين بازار ياد کرد و افزود : وودافون با ۲۶ درصد سهم و آوا با ۱۴ درصد سهم رتبه هاي بعدي بازار ارتباطي اين کشور را به خود اختصاص داده اند.
ترکيه ۵۴ ميليون کاربر دارد و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۷۶ درصد است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا