Q11 موتورولا در برزيل عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، پيش بيني مي شود که گوشي Q11 جانشين و جايگزين گوشي Q9 موتورولا، يکي از بهترين گوشي هاي هوشمند مجهز به سيستم عامل ويندوزموبايل شود.گوشي هوشمند جديد موتورولا از ويژگي هايي چون Wi-Fi و بسياري از کاربردها و قابليت ها ي موجود در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، پيش بيني مي شود که گوشي Q11 جانشين و جايگزين گوشي Q9 موتورولا، يکي از بهترين گوشي هاي هوشمند مجهز به سيستم عامل ويندوزموبايل شود.
گوشي هوشمند جديد موتورولا از ويژگي هايي چون Wi-Fi و بسياري از کاربردها و قابليت ها ي موجود در گوشي Q9 برخوردار است.
از جمله تفائت اين گوشي اين است که دوربين Q11 سه مگاپيکسسي با قابليت ضبط ويديو و فلاش است در حالي که گوشي Q9 داراي دوربين ۲ مگاپيکسلي مي باشد.
صفحه نمايش اين گوشي خارج از مرکز بوده و ظاهر نامتقارني به گوشي بخشيده است و از وضوح تصوير QVGA ( 320 x 240) برخوردار است  در حالي که گوشي هاي هوشمند معمولا از وضوح تصوير بالاتري برخوردارند.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به سيستم عامل ويندوز موبايل ۶.۱ ، GPS داخلي و يک گيگابايت اشاره کرد که امکان ارتقاي حافظه تا ۳۲ گيگابايت را با استفاده کارت حافظه دارد.
اين گوشي هم اکنون در برزيل از طريق اپراتور Claro، سومين اپراتور بزرگ اين کشور با قميت ۳۰۰ يورو معادل ۴۱۵ دلار عرضه شده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا