سمينار “شبکه ارتباطات‌سيار، چالش‌ها و چشم‌اندازها” برگزار مي شود

به گزارش موبنا، هدف از اين سمينار که در دو بخش کارگاه هاي آموزشي و علمي برگزار خواهد شد، انگيزه سازي و ترغيب دانشجويان به فعاليت در اين زمينه، بررسي جايگاه کنوني کشور در زمينه ارتباطات سيار و فراهم آوردن زمينه وحدت دانشگاه و صنعت خواهد بود.ايجاد محيطي براي تبادل نظر انديشمندان و متخصصين اين …

به گزارش موبنا، هدف از اين سمينار که در دو بخش کارگاه هاي آموزشي و علمي برگزار خواهد شد، انگيزه سازي و ترغيب دانشجويان به فعاليت در اين زمينه، بررسي جايگاه کنوني کشور در زمينه ارتباطات سيار و فراهم آوردن زمينه وحدت دانشگاه و صنعت خواهد بود.
ايجاد محيطي براي تبادل نظر انديشمندان و متخصصين اين امر با فعالان در حوزه صنعت، پيش بيني چگونگي گسترش شبکه هاي ارتباطات سيار در چند سال آينده و بررسي چشم انداز فعاليت بخش خصوصي در اين زمينه، آشنايي بخش دانشجويي با محيط هاي صنعتي و روند توسعه شبکه هاي سيار و عرضه آخرين دستاوردها و پيشرفت هاي تکنولوژيکي به شرکت کنندگان و متخصصين از اهداف اصلي اين سمينار به شمار مي روند. آينده تلفن همراه ، وايمکس، توليد داخل، توليد تکنولوژي، نقش در اپراتوري و تلويزيون تلفن همراه از جمله موضوعاتي است که در اين سمينار مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت.
براساس اين گزارش، معرفي بخش هاي هسته و راديو در شبكه ۳G، دسترسي سرعت بالا در ۳G و تلويزيون تلفن همراه عناوين کارگاه هاي آموزشي اين سمينار را تشکيل مي دهند.
۲۴ مهرماه نيز با همكاري گروه تخصصي طيف دو كارگاه آموزشي با عنوان هاي طراحي مدل تجاري مناسب در بخش مخابرات و قابليت انتقال شماره تلفن همراه ويژه مديران و كارشناسان در محل دانشگاه شريف برگزار خواهد شد.
آخرين مهلت ثبت نام در کارگاه هاي آموزشي اين سمينار مشترک با گروه طيف ۲۳ مهرماه خواهد بود.
علاقمندان براي کسب اطلاعات بيشتر درخصوص اين سمينار مي توانند به پايگاه اينترنتي www.mcnc.ir مراجعه کره و يا با شماره ۶۶۱۶۴۰۶۹ دبيرخانه سمينار “شبکه ارتباطات سيار، چالشها و چشم اندازها” تماس حاصل کنند.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا