دومين کنفرانس اپراتور سوم در دبي وجهه بين المللي مزايده را توسعه مي دهد

کمال محامدپور در گفت وگو با خبرنگار “موبنا” اظهار داشت: به دليل اين که  بخشي از متقاضيان  مزايده اپراتور سوم شرکت هاي خارجي هستند، دومين جلسه پرسش و پاسخ در زمينه اين مزايده در دبي برگزار مي شود.وي با اشاره به اين که مشاور خارجي برگزاري مزايده اپراتور سوم  متعلق به اين منطقه است، اضافه …

کمال محامدپور در گفت وگو با خبرنگار “موبنا” اظهار داشت: به دليل اين که  بخشي از متقاضيان  مزايده اپراتور سوم شرکت هاي خارجي هستند، دومين جلسه پرسش و پاسخ در زمينه اين مزايده در دبي برگزار مي شود.
وي با اشاره به اين که مشاور خارجي برگزاري مزايده اپراتور سوم  متعلق به اين منطقه است، اضافه کرد :به پيشنهاد مشاور خارجي مزايده، اين نشست در دبي برگزار مي شود.
محامدپور با بيان اين که “بسياري از شرکت هاي خارجي در دبي داراي دفتر نمايندگي هستند”، ادامه داد: به همين علت اطلاع رساني در زمينه پروژه اپراتور سوم، مناسب تر صورت مي گيرد .
وي گفت:برگزاري اين نشست در دبي از سويي باعث مي شود که جنبه بين المللي آن گسترده تر شود و از سوي ديگر حضور متقاضيان در مزايده افزوده مي شود.
کشور امارات و شهر دوبي در روز بيست و پنجم ماه جاري، ميزبان دومين کنفرانس اپراتور سوم تلفن همراه ايران خواهد بود شرکت کنندگان تا روز سيزدهم آبان ماه مي توانند براي ارسال مدارک ارزيابي کيفي به سازمان تنظيم مقررات، اقدام کنند.
پذيرفته شدگان مرحله اول مزايده که روز ۱۸ آبان ماه معرفي خواهند شد تا روز نهم آذرماه ، براي تسليم پاکات پيشنهادي خود فرصت دارند و در نهايت روز دهم آذرماه پاکات پيشنهادي بازگشايي خواهد شد.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا