تصميمي براي واردات گوشي ساژم نداريم

“امير نوش آبادي” با اشاره به عرضه گوشي هاي ساژم  درحدود دو سال گذشته در بازار کشور گفت: عرضه  اين گوشي ها  توسط يکي از نمايندگي هاي رسمي  صورت مي گرفت که به دليل  بروزبرخي  مشکلات  فعاليت آن متوقف شد.مديرعامل شرکت “عصر ارتباطات توسعه آريا” گفت: در حال  حاضر اين شرکت درصدد نيست تا ميزان …

“امير نوش آبادي” با اشاره به عرضه گوشي هاي ساژم  درحدود دو سال گذشته در بازار کشور گفت: عرضه  اين گوشي ها  توسط يکي از نمايندگي هاي رسمي  صورت مي گرفت که به دليل  بروزبرخي  مشکلات  فعاليت آن متوقف شد.
مديرعامل شرکت “عصر ارتباطات توسعه آريا” گفت: در حال  حاضر اين شرکت درصدد نيست تا ميزان مشخصي از فروش بازار تجهيزات مخابراتي را ازآن خود کند و تنها قصد دارد به فروش محصولات خود بپردازد.
نوش آبادي خاطر نشان کرد: به دليل بروزمشکلاتي از جمله تحريم ها و تعرفه، شرکت ساژم وفيليپس فقط محصولات خاصي را به بازار ايران روانه مي کند.
شرکت ساژم وفيليپس به عنوان بهترين برند در اروپا توانسته حدود ۹۰ درصد از ماشين هاي اداري و مخابراتي را به خود اختصاص دهد.
گفتني است “اليک ريگارد” مديرعامل شرکت ساژم ، فيليپس و “توماس بوجيش” معاون
مديرعامل شرکت ساژم ، فيليپس نيز در اين همايش حضور داشتند.
شرکت ساژم وفيليپس از سال ۲۰۰۲ همکاري خود را به عنوان يک شرکت در زمينه عرضه محصولات مخابراتي ساژم و فيليپس آغاز کرده اند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا