روش هاي بهتر نگه داشتن تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت آي تي ورد، اولين توصيه در اين زمينه اين است که کاربران دستگاه تلفن همراه خود را در معرض آفتاب شديد و داغ و نيز باران قرار ندهند، اين دستگاه ها را پرتاب نکنند و از ضربه زدن به دستگاه خودداري کنند؛ هنگامي که دستگاه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت آي تي ورد، اولين توصيه در اين زمينه اين است که کاربران دستگاه تلفن همراه خود را در معرض آفتاب شديد و داغ و نيز باران قرار ندهند، اين دستگاه ها را پرتاب نکنند و از ضربه زدن به دستگاه خودداري کنند؛ هنگامي که دستگاه خيس مي شود از آن استفاده نکنند و خيلي سريع اقدام به خشک کردن و تعمير آن کنند.
دومين توصيه براي نگهداري گوشي اين است که آن را در معرض گرد و خاک قرار ندهند، گرد و غبار که در مدت زمان طولاني روي دستگاه جمع مي شود فشرده شده و باعث اختلال در جريان الکتريکي دستگاه مي شود. بنابراين لازم است که کاربران مرتبا دستگاه خود را پاک و تميز کنند.
هنگامي که براي مدت زمان طولاني کاربر از گوشي استفاده مي کند، ممکن است چربي صورت وي به دستگاه نفوذ کرده و باعث اختلال و خرابي خطوط ارتباطي شود.
سومين توصيه براي کاربران اين است که گوشي را در معرض درجه حرارت زياد محيطي قرار ندهيد، بخصوص در تابستان هنگامي که داخل اتومبيل هستند زيرا باتري در اين زمان آسيب مي بيند و خراب مي شود.
چهارمين پيشنهاد براي نگهداري از گوشي اين است که هنگامي که در حالت شارژ شدن است از آن استفاده نکنند زيرا اين کار باعث بالا رفتن درجه حرارت شارژر شده و به گوشي آسيب مي رساند.
 نکته ديگر در اين زمينه اين است که کاربر هنگامي که در اتومبيل قصد دارد گوشي خود را شارژ کند پس از اين که اتومبيل روشن شد، شارژر را به برق وصل کند.
و نکته پنجم اين است که کاربران بايد از باتري اصلي گوشي براي شارژ دستگاه تلفن همراه استفاده کنند زيرا شارژرهاي مختلف از ولتاژهاي متفاوت استفاده مي کنند و باعث آسيب ديدن باتري گوشي مي شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا