سرمايه گذاري ۲۸.۱ميليارد دلاري وريزون براي کسب سهام اپراتور آلتل

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، به گفته يک مقام آگاه ، با وجود بحران اقتصادي و رکود بازار آمريکا ، وريزون  20ميليارد دلار از اين مبلغ را ازطريق وام تامين مي کند. بر اساس اين گزارش اگر وريزون بتواند چنين طرحي را اجرا کند با غلبه بر AT&T به بزرگ …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، به گفته يک مقام آگاه ، با وجود بحران اقتصادي و رکود بازار آمريکا ، وريزون  20ميليارد دلار از اين مبلغ را ازطريق وام تامين مي کند.
بر اساس اين گزارش اگر وريزون بتواند چنين طرحي را اجرا کند با غلبه بر AT&T به بزرگ ترين  اپراتور تلفن همراه آمريکا تبديل مي شود.
وريزون اعلام کرد، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا سهام آلتل را تا پايان سال جاري خريداري  کند.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا ۲۵۵ميليون و ۴۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶ درصد اعلام شده است و در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
شرکت وريزون درسال ۱۹۸۳ در آمريکا تاسيس شد ، دفتر مرکزي آن در شهر نيويورک قراردارد و در زمينه ارايه سرويس هاي مختلف مانند اينترنت پهن باند ، تلويزيون ، سرويس هاي با سيم و بي سيم ارتباط از راه دور فعاليت مي کند.
اين اپراتور با ۶۷ ميليون و ۲۰۰هزار کاربر اپراتور شماره دو آمريکا است و درآمد آن درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۹۰ ميليارد دلار و ميزان سود خالص آن در همين سال شش ميليارد و ۱۱۹ ميليون دلار اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت آمريکايي درسال ۲۰۰۷ ميلادي تقريبا ۲۳۹ هزار نفر گزارش شده است.
آلتل يکي از شرکت ها ي ارتباطي آمريکا است که دفتر اصلي آن در کانزاس قرار دارد و سرويس بي سيم را در اختيار کاربران در مناطق مسکوني و تجاري۳۵ ايالت آمريکا قرار مي دهد.
اين اپراتور با بيش از ۱۳ميليون کاربر رتبه پنجم را در بين ۱۸اپراتور موجود در آمريکا به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا