O2 گوشي سوني اريکسون “دبليو ۹۰۲” را عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” نيوز دات اکوستيکس دات کام” ،  اين گوشي داراي قابليت هاي موسيقايي است و در ساخت آن از فن آوري پيشرفته استفاده شده است.درساخت سخت افزاري اين گوشي که با کد نام “پاتي”  نيز شناخته مي شود، از همان پلتفورم بکار رفته در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” نيوز دات اکوستيکس دات کام” ،  اين گوشي داراي قابليت هاي موسيقايي است و در ساخت آن از فن آوري پيشرفته استفاده شده است.
درساخت سخت افزاري اين گوشي که با کد نام “پاتي”  نيز شناخته مي شود، از همان پلتفورم بکار رفته در گوشي سايبر شات C902 استفاده شده است و مي توان آن را يک واکمن نيز ناميد.
اين گوشي با طرح آب نباتي و ازسري گوشي هاي نازک با ضخامت حدود  10 ميليمتر مي باشد و از نظر طراحي و شکل ظاهري شبيه  W890 و K630 است.
W902  Sony Ericsson اولين گوشي موسيقايي شرکت سوني اريکسون است که داراي  دوربين ۵ مگاپيکسلي با فلاش و فوکوس خودکار، کليدهاي موسيقايي مخصوص در سمت چپ مي باشد.
اين گوشي داراي قابليت ها ، کارآيي ها و سيستم هاي جديد و پيشرفته از جمله پلتفروم A300 ارتقا يافته ،  سيستم اتصال پرسرعت HSDPA ، Wi-Fi ، بلوتوث ۱/۲ ، حافظه داخلي با ظرفيت هشت گيگابايت ، دوربين ۵ مگاپيکسلي  و راديو اف ام  است.
اين گوشي با حافظه ۱۶ گيگابايتي  داراي  صفحه نمايش لمسي است که نسخه بعدي گوشي مدل W595  به شمار مي آيد و انتظار مي رود.
قيمت فروش اين گوشي درسايت اينترنتي ياد شده ، منتشرنشده است.
شرکت ژاپني / سوئدي “سوني اريکسون” در سال ۲۰۰۱ ميلادي تاسيس شد و دفاتر مرکزي آن در انگليس قراردارد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا