اپراتور ريلاينس شبکه GSM را در هند عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”?????ريلاينس  درگزارش خود آورده است به منظور نيل به اين هدف در نظر دارد دو هزار و ۵۰۰ برج  GSM را در دو شهربمبئي و دهلي احداث کند .به گفته يک مقام آگاه، ريلاينس در نظر دارد تعداد کاربران سرويس هاي GSM خود را تا پايان مارس …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”?????ريلاينس  درگزارش خود آورده است به منظور نيل به اين هدف در نظر دارد دو هزار و ۵۰۰ برج  GSM را در دو شهربمبئي و دهلي احداث کند .
به گفته يک مقام آگاه، ريلاينس در نظر دارد تعداد کاربران سرويس هاي GSM خود را تا پايان مارس ۲۰۰۹ به ۱۲ميليون و ۸۰۰ هزار، در سال ۲۰۱۰ميلادي به ۲۱ميليون  و ۶۰۰ هزار و تا پايان ۲۰۱۱ به ۲۸ميليون و ۶۰۰هزار کاربر برساند.
 با وجود اين که اين اپراتور در حال حاضر سرويس ها ي GSMرا در اختيار کاربران مي گذارد اما در نظر دارد با استفاده از مجوزها ي CDMAبه يکي از بزرگ ترين اپراتورهاي اين شبکه در هند تبديل شود.
بر اساس تازه ترين بررسي ها، تعداد کاربران CDMAاين اپراتور تا پايان نيمه اول سال ۲۰۰۸ ميلادي ۴۷ ميليون و ۷۰۰هزار نفر و تعداد کاربران شبکه GSM نيزهشت ميليون نفر اعلام شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا