مشترکان همراه اول روز عيدفطر ۲۰۰ ميليون پيامک ارسال کردند

به گزارش خبرنگار موبنا، آمار ارسال پيام کوتاه مشترکان اپراتور اول در حالي از مرز ۲۰۰ ميليون گذشت که پيش از اين رکورد آن مربوط به ارسال ۱۹۰ميليون پيامک در  عيد نوروز بود.براين اساس از ساعت ‌۱۲ روز سه‌شنبه نهم مهرماه تا ساعت ‌۲۴ روز چهارشنبه دهم مهرماه تعداد ‌۲۰۲ ميليون و ‌۷۰۳ هزار و …

به گزارش خبرنگار موبنا، آمار ارسال پيام کوتاه مشترکان اپراتور اول در حالي از مرز ۲۰۰ ميليون گذشت که پيش از اين رکورد آن مربوط به ارسال ۱۹۰ميليون پيامک در  عيد نوروز بود.
براين اساس از ساعت ‌۱۲ روز سه‌شنبه نهم مهرماه تا ساعت ‌۲۴ روز چهارشنبه دهم مهرماه تعداد ‌۲۰۲ ميليون و ‌۷۰۳ هزار و ‌۸۱۵ پيامك در شبكه همراه اول‌ مبادله شده كه ۱۴/۸۱ درصد پيامك‌ها يعني تعداد ‌۱۶۴ ميليون و ‌۴۷۳ هزار و ‌۸۷۶ پيامك با موفقيت ارسال شده است.
در همين حال ۵/۶۹ درصد پيامک هاي ارسالي يعني ‌۱۴۰ ميليون و ‌۸۷۹ هزار و ‌۱۵۱ پيامك با فونت فارسي  و ۵/۳۰ درصد پيامك‌ها يعني ۶۱ ميليون و ‌۸۲۴ هزار و ‌۶۶۴ پيامك به صورت لاتين مبادله شده است. ‌
طبق گزارش هاي دريافتي  از مشترکان، تبادل پيام کوتاه در روز عيد فطر با اختلال مواجه بود، به نحوي که مشترکان براي ارسال يک پيام مجبور بودند چندين بار آن را send کنند.
پيش از اين مسئولان از آمادگي مراكز SMS شبکه براي ارسال پيام کوتاه در اين روز خبر داده بودند.
۱۲۸/ ۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا