توافق مالزي و سنگاپور براي کاهش هزينه رومينگ تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” برناما دات کام” ” داتوک شازيمان ابو منصور” وزير انرژي ، آب و ارتباطات مالزي گفت :  اين توافق به تازگي  بين وي و ” دکتر لي بون يانگ” وزير اطلاعات ، ارتباطات و هنر سنگاپور در جزيره “بالي” واقع در اندونزي صورت گرفته …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” برناما دات کام”
” داتوک شازيمان ابو منصور” وزير انرژي ، آب و ارتباطات مالزي گفت :  اين توافق به تازگي  بين وي و ” دکتر لي بون يانگ” وزير اطلاعات ، ارتباطات و هنر سنگاپور در جزيره “بالي” واقع در اندونزي صورت گرفته است.
وي بدون اشاره به نرخ تعرفه  رومينگ و ميزان کاهش آن  افزود : در ملاقاتي که با  بون يانگ داشته ؛ طرح کاهش هزينه ها ي رومينگ را ارايه کرد که با موافقت و استقبال طرف سنگاپوري قرار گرفت.
ابو منصور به خبرنگاران گفت : درحال حاضر هزينه برقراري ارتباط ازطريق تلفن همراه ( از مالزي)  با سنگاپور زياد است و توافق صورت گرفته بطور حتم به نفع کارگران مالزيايي شاغل در سنگاپور و همچنين سنگاپوري هايي که اغلب از مالزي ديدن مي کنند ، مي باشد.
وي همچنين گفت ، ازشرکت مخابرات و کميسيون چند رسانه اي مالزي خواسته است دراين باره با سازمان مسوول در زمينه ارتباط از راه دورسنگاپور  گفت و گو کند.
وي ابراز اميدواري کرد ، طرح کاهش هزينه رومينگ تلفن همراه که دوکشور ياد شده با آن توافق کرده اند ، بزودي اجرايي شود.
کشور مالزي با هفت اپراتور فعال ۰۶۹/۲۲ ميليون کاربر دارد و ضريب نفوذ  تلفن همراه آن ۸/۸۰ درصد  است.
۱۳۱ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا