زائران عتبات سيمکارتهايشان را تعويض نکنند

صابر فيضي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: برخي  افراد سود جو در اين کشور گوشي زايران را به منظور  نصب  سيم‌كارت عراقي  گرفته  و سيم کارتهاي  مشترکان ايراني را به سرقت مي برند. مدير عامل شركت مخابرات، گفت: فروشندگان سيم‌كارت‌هاي عراقي با سيم‌كارت ربوده شده ايراني مكالمات بين‌الملل انجام مي‌دهند و هزينه‌هاي …

صابر فيضي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: برخي  افراد سود جو در اين کشور گوشي زايران را به منظور  نصب  سيم‌كارت عراقي  گرفته  و سيم کارتهاي  مشترکان ايراني را به سرقت مي برند.
 مدير عامل شركت مخابرات، گفت: فروشندگان سيم‌كارت‌هاي عراقي با سيم‌كارت ربوده شده ايراني مكالمات بين‌الملل انجام مي‌دهند و هزينه‌هاي سنگيني بر مالك آن تحميل مي کنند.
 فيضي  افزود: دربسياري شرايط اپراتورهاي طرف قرارداد  همراه اول اطلاعات به روز ارسال نمي کنند و پس از گذشت مدت زماني امکان  قطع  سيمکارت وجوددارد.
وي تصريح کرد:  در برخي شرايط زائران پس از بازگشت از اين کشور متوجه بدهي هاي  20 تا ۳۰ ميليوني در قبوض تلفن همراه شده اند.
 به گفته وي، مهم نيست  که زائر ايراني از  سيم کارتهاي چه اپراتوري استفاده کند بلکه  مهم آن است  سيمکارت خود را تحت هيچ شرايطي در عراق  بدست افرادغريبه نسپارد.
فيضي در پاسخ به اين پرسش  که آيا وضعيت در ساير کشورها صادق  است ،خاطر نشان کرد : ميزان سوء استفاده  از سيم کارت هاي ايراني  در عراق  نسبت به ساير  کشورها بيشتر است.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا