ان تي تي دوکومو گوشي دو تکه و جدا شدني مي سازد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل تور دات کام” ،  اين گوشي که  Separate Ketai نامگذاري شده است ، از دو قسمت کاملا جدا شدني ساخته شده است و ظاهر آن باديگر گوشي ها تفاوت دارد.گوشي يادشده طوري طراحي شده است که يک صفحه نمايش در يک قسمت و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل تور دات کام” ،  اين گوشي که  Separate Ketai نامگذاري شده است ، از دو قسمت کاملا جدا شدني ساخته شده است و ظاهر آن باديگر گوشي ها تفاوت دارد.
گوشي يادشده طوري طراحي شده است که يک صفحه نمايش در يک قسمت و صفحه کليد لمسي شامل کليد هاي عملياتي گوشي در قسمت ديگر آن قرار دارد.
دو قسمت گوشي تلفن همراه Separate Ketai به راحتي جدا و بوسيله يک آهنربا ( مگنت) قوي به يکديگر متصل مي شوند.
ارتباط ارگانيک و سيستماتيک دو بخش گوشي ياد شده از طريق سيستم اتصال بلوتوث سنکرون شده (داراي انطباق زماني) برقرار مي شود.
دو بخش اين گوشي مي توانند بطور مستقل از يکديگر نيز کارآيي داشته باشند ، بعنوان مثال ، چنانچه کاربر بخواهد صرفا به موسيقي گوش کند مي تواند آن بخش از گوشي را که صفحه نمايش درآن قراردارد ، بعنوان يک MP3 player مورد استفاده قراردهد و قسمت ديگر گوشي را در کيف يا جيب خود نگه دارد.
اين گوشي را مي توان  ازدو جهت افقي و عمودي به يکديگر متصل کرد و در صوت اتصال از جهت عمودي ، صفحه نمايش و صفحه کليد لمسي براي شماره گيري و برقرار تماس تلفني آماده مي شود.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي جديد ان تي تي دوکومو درسايت اينترنتي “موبايل تور” اعلام نشده است.
شرکت ان تي تي دوکومو درسال ۱۹۹۱ در ژاپن تاسيس شد ودر زمينه ارايه خدمات بي سيم يا وايرلس فعاليت دارد و از محصولات اين شرکت مي توان از خدمات PDC, i-mode, W-CDMA, FOMA, HSDPA, PHS نام برد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا