مشترکان را ذوق زده نمي کنند

   اما نه تنها شهريور ماه آرزوي مشترکان محقق نشد بلکه در تمام ماههاي پاييز و زمستان سال گذشته و همه ماههاي سپري شده سالجاري هم به هکذا.     اما آيا به راستي دستيابي به اين ارزش افزوده آنچنان آرزوي محالي است که دست نيافتني باشد ، آيا تکنولوژي اين سيستم برتر از فناوريهاي پيچيده …

   اما نه تنها شهريور ماه آرزوي مشترکان محقق نشد بلکه در تمام ماههاي پاييز و زمستان سال گذشته و همه ماههاي سپري شده سالجاري هم به هکذا. 
   اما آيا به راستي دستيابي به اين ارزش افزوده آنچنان آرزوي محالي است که دست نيافتني باشد ، آيا تکنولوژي اين سيستم برتر از فناوريهاي پيچيده و نوين موجود در عرصه هاي مختلف است که نمي تواند اينگونه باشد زيرا در موارد گوناگون و موضوعات ديگر به فناوريهاي بسيار پيشرفته درکشورمان برخورد مي کنيم.
   شايد مشکل  به نبود قوانين لازم براي اعمال مقررات مربوط شود اما اين مساله نيز لاينحل نيست با توجه به وجود نهادهاي قانونگذار و علاقه مندي ارگانهاي مجري مي توان با لحاظ تجربيات قبلي ، آيين نامه ها و مقررات مربوط را به بهترين نحو مدون کرد.
   ولي ظاهرا آنچه که به نظر ما قابل حل و شدني ميرسد ، با ديدگاه دست اندرکاران آن تفاوت دارد و بعضي مي گويند ، شايد چيزهايي باشد که ما ندانيم . در اين صورت هم بايد گفت که هيچ موضوع پنهان و مخفي و مشکل حل ناشدني وجود ندارد که قابل حل نباشد.
    پس براي حل اين معما چه بايد کرد، کدام نهاد و ارگان بطور مشخص پاسخگو خواهد بود و راه خاتمه دادن به دور تسلسل بيهوده کنوني کدام است ؟
 يکي از دست اندرکاران بازار مي گفت ، حال که مسوولان ذيربط واقعا نمي توانند به آنچه که گفته بودند، عمل کنند ، چرا وعده هاي سابق را البته با تغيير تاريخ آنها تکرار مي کنند، آيا چنين رويه اي بيش از هر چيز به بي اعتمادي مردم دامن نمي زند ؟ گذشته از اينکه اعتبار هر دستگاه و نهادي به عملکرد عناصر شاغل در آن بستگي دارد.
    البته براي بسياري از رسانه ها شايد هنوز هم اين سوژه جذابيت داشته باشد و با صبوري باز هم وعده هاي پييشين را پوشش دهند، از جمله اينکه يک روز صاايران را برنده مناقصه GPRS اعلام مي کنند و يک روز هم يک شرکت ديگر را و جالب اينکه در ارتباط با اين همه اتفاقات ريز و درشت و البته ناکام ، هيچيک از مسوولان مربوطه واکنشي نشان نمي دهند تا دستکم وعده هاي  منتسب به خودشان را تکذيب يا تاييد کنند !
   بهر حال بنظر مي رسد هيچکس دوست ندارد ۱۹ ميليون مشترک اپراتور اول را پس از ماهها انتظار از انتظار درآورد و آنان را ذوق زده کند.
M/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا