GPRS همراه اول فعلا در حد خدمات اينترنت ارائه مي شود

وفا غفاريان در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: شبکه اپراتور اول براي بهره برداري از سرويس اينترنت تلفن همراه آماده است و پس از اتمام فاز آزمايشي در تهران و کرج به مابقي مشترکان و استان ها نيز تعميم داده خواهد شد.به گفته وي،” پس از سرويس اينترنت همراه اول، سرويس MMS اين …

وفا غفاريان در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: شبکه اپراتور اول براي بهره برداري از سرويس اينترنت تلفن همراه آماده است و پس از اتمام فاز آزمايشي در تهران و کرج به مابقي مشترکان و استان ها نيز تعميم داده خواهد شد.
به گفته وي،” پس از سرويس اينترنت همراه اول، سرويس MMS اين اپراتور نيز راه اندازي مي شود.”
غفاريان افزود: در زمان حاضر سرويس MMS اپراتور اول براي تعداد محدودي مشترک در تهران و کرج در حال تست است.
اين در حالي است که حدود يک ماه از راه اندازي فاز آزمايشي سرويس GPRS اپراتور اول در شهرهاي تهران و کرج مي گذرد اما مشترکان موفق به تنظيم گوشي تلفن همراه خود براي استفاده از اين سرويس نشده اند.
چرا که مشترکان اپراتور اول در اين دو شهر بايد با مراجعه به سايت اينترنتي شرکت ارتباطات سيار گوشي تلفن همراه خود را براي دريافت سرويس هاي GPRS ، تنظيم کنند؛اما در زمان حاضر اين سايت قابل دسترسي نيست.
همچنين وزير ارتباطات از راه اندازي سرويس GPRS تلفن همراه هر هفته براي ۵۰ هزار نفر در تهران خبر داده و اعلام کرده است که “با رفع مشکلات احتمالي اين سرويس بعد از حدود دو ماه به حدود دو ميليون مشترک در تهران ارايه خواهد شد”.
به گفته وي،” اين سرويس پس از تهران در شهرهاي اصفهان، تبريز، مشهد، شيراز و با سرعت در تمام کشور راه اندازي خواهد شد.”
تعرفه استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه براي هر کيلوبايت ۸/۱۴ ريال در نظر گرفته شده است.
همچنين شماره تلفن ۰۹۹۹۰ پاسخگوي سوالات و مشکلات مشترکان در خصوص استفاده از اين سرويس خواهد بود.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا