عرضه سيم كارت هديه اپراتور دوم به مناسبت عيد سعيد فطر

  به گزارش  موبنا به نقل از روابط عمومي ايرانسل، تمامي افرادي كه از ۱۰ تا ۲۶ مهرماه ۸۷ سيم كارت دائمي يا اعتباري ايرانسل خريداري كنند، مي توانند با رعايت سه شرط زير يك سيم كارت اعتباري هديه بگيرند. درگام نخست بايد در فاصله زماني ۱۰ تا ۲۶ مهر، نخستين تماس از سيم كارت …

  به گزارش  موبنا به نقل از روابط عمومي ايرانسل، تمامي افرادي كه از ۱۰ تا ۲۶ مهرماه ۸۷ سيم كارت دائمي يا اعتباري ايرانسل خريداري كنند، مي توانند با رعايت سه شرط زير يك سيم كارت اعتباري هديه بگيرند.
درگام نخست بايد در فاصله زماني ۱۰ تا ۲۶ مهر، نخستين تماس از سيم كارت خريداري شده برقرار و حداكثر تا پنج روز بعد مشخصات كامل مالك سيم كارت در سيستم ايرانسل ثبت شود.
از آنجاييكه سيم كارت هديه از طريق پست ارسال مي شود، مشتركين مي بايست هنگام ثبت نام سيم كارت خريداري شده، نشاني درست و كامل خود را به همراه كد پستي ۱۰ رقمي محل سكونت خويش كه در قبوض تلفن ثابت، آب، برق و يا گاز درج شده ارائه كنند تا سيم كارت هديه به نشاني صحيح آنها ارسال شود.
سپس مشترك مي بايست در همين فاصله، از سيم كارت خريداري شده يك پيام كوتاه بدون متن به شماره ۲۱۱۲ ارسال كند تا ايرانسل كد پستي ثبت شده در پرونده مشترك را براي تاييد از طريق پيام كوتاه ارسال كند.
در صورتي كه كدپستي ارسال شده صحيح بود، براي تاييد كد پستي ثبت شده در پرونده بايد مجدداً يك پيام كوتاه بدون متن به شماره ۲۱۱۵ ارسال شود و به اين ترتيب كد پستي ثبت شده تاييد نهايي شود.
اما اگر كدپستي ثبت شده صحيح نبود مشترك مي بايست با مراجعه به محلي كه سيم كارت خود را ثبت نام كرده، سريعاً جهت تصحيح آن اقدام كند و پس از تصحيح، مجدداً يك پيام كوتاه به ۲۱۱۲ بفرستد.
در صورتيكه حداكثر تا ۳۰ روز پس از ثبت نام سيم كارت خريداري شده، نخستين تماس از سيم كارت هديه برقرار نشود، اين سيم كارت به طور خودكار باطل خواهد شد.
پس از انجام مراحل تاييد كد پستي، سيم كارت هديه به نشاني مربوط به آن كد ارسال مي گردد و درصورتي كه پس از دو بار مراجعه مامور اداره پست براي تحويل سيم كارت هديه، مالك در محل حضور نداشته باشد، سيم كارت هديه وي در تهران به مناطق پستي و در شهرستان ها به دفتر مركزي پست ارجاع داده مي شود.
در اين صورت مالك سيم كارت بايد تا پيش از پايان مهلت ۳۰ روزه با در دست داشتن اصل مدرك شناسايي معتبر خود براي دريافت سيم كارت مراجعه كرده و پس از دريافت سيم كارت آن را فعال كند.
براساس اين گزارش، سيم كارت هديه كاملا رايگان بوده، جهت دريافت آن نيازي به پرداخت هيچ مبلغ اضافي نيست و اين سيم كارت به صورت خودكار در سيستم ايرانسل، عيناً با مشخصات ارائه شده به هنگام ثبت نام اوليه، به نام مالك سيم كارت اول ثبت مي شود.
بنابراعلام، محدوديتي در تعداد سيم كارت هايي كه هر فرد مي تواند خريداري كند، وجود ندارد ولي به علت محدوديت تعداد كل سيم كارت هاي هديه، در صورت خريداري بيش ازپنج سيم كارت نيز حداكثر پنج  سيم كارت هديه براي هر فرد ارسال مي شود.
بر همين اساس، ايرانسل كد ۱۳۸ را به پيگيري وضعيت سيم كارت هديه اختصاص داده است و مشتركين براي اطلاع از آخرين وضعيت سيم كارت هديه خود مي توانند با ارسال يك پيام كوتاه بدون متن از خط خريداري شده به شماره ۱۳۸ و يا مراجعه به سايت رسمي اين اپراتور به نشاني www.Irancell.ir از وضعيت سيم كارت هديه خود مطلع شوند.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا