گوشي هاي جديد نوکيا تهديدي براي بازار شرکت آمريکايي اپل

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از ” بي بي سي” ،  ارايه سيستم  موسيقايي جديد براي گوشي هاي تفلن همراه نوکيا ؛ يکي از مواردي است که بازار گوشي هاي ساخت شرکت اپل از جمله آيفون را تهديد مي کند.درحال حاضر ، شرکت اپل کنترل ۷۵ درصد از بازار موسيقي ديجيتال …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از ” بي بي سي” ،  ارايه سيستم  موسيقايي جديد براي گوشي هاي تفلن همراه نوکيا ؛ يکي از مواردي است که بازار گوشي هاي ساخت شرکت اپل از جمله آيفون را تهديد مي کند.
درحال حاضر ، شرکت اپل کنترل ۷۵ درصد از بازار موسيقي ديجيتال جهان را  که در گوشي هاي تلفن همراه نيز بکار گرفته مي شود،  دراختيار دارد.
درگوشي جديد تلفن همراه نوکيا که از نوع لمسي است ، کاربرمي تواند باتوجه به بسته موسيقي ارايه شده در آن ،  فايل هاي فراواني را بدون پرداخت  هزينه ،ضبط کرده و مورد استفاده قراردهد.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو”  است و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۵۱ ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو وتعداد کارکنان اين شرکت ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا