عرضه شبکه امن ارتباطات بین سازمانی در سالن گروه مخابرات ایران

حمید یزدانی با اشاره به فعالیت شرکت ژرف نگر از سال ۷۸ در راستای شبکه های ارتباطی منفصل از اینترنت تاکید کرد: برای شبکه های سازمانی که نیاز به امن سازی ارتباطات آنلاین بدون وابستگی به اینترنت دارند راه حل های ویژه ای ارایه داده ایم.

موبنا – به گزارش موبنا، مدیر عامل شرکت ژرف نگر با بیان اینکه هم اکنون ۶۰ درصد شعبات بانکی به سیستم امن ارتباطات بین سازمانی نورونتا متصل شده اند افزود: این شبکه در صورت قطعی اینترنت بدون هیچگونه اختلالی ارتباطات بین سازمانی را با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد.
یزدانی با اشاره به همکاری این شرکت با شرکت مخابرات ایران در قالب قرارداد BOT تاکید کرد: ژرف نگر از سال ۹۱ با استفاده از مشاوران بین المللی و مدل پیمانکاری، شریک مخابرات ایران در توسعه شبکه های سازمانی شده است.
مدیر عامل شرکت ژرف نگر با بیان اینکه تا کنون ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری اولیه در این پروژه پیمانکاری داشته ایم افزود: این پروژه به مدت ۷ سال اجرایی می شود و قابل تمدید خواهد بود.
وی گفت: از سال ۹۵ توسعه شبکه های امن سازمانی را در قالب قرارداد کیفیت سطح خدمات SLA آغاز کرده ایم و خطوط ارتباطی بانکها را به آغاز کرده ایم و خطوط ارتباطی بانکها را به SLA در سطح نقره مجهز کردیم.
یزدانی افزود: در این مدل، سطح کیفی خدمات مشروط به کابل مسی و فیبرنوری نخواهد بود و کل زنجیره SLA و آیتم هایی که در اختلال موثر است را شامل می شود. در این پروژه یک NOC با ظرفیت در یکی از مراکز مخابراتی نصب شده است و کوچکترین اختلال مربوط به ارتباطات شبکه در کمترین زمان ممکن تشخیص داده می شود.
به گفته وی، در این پروژه ضرایب همزمانی استفاده از پهنای باند در نقطه ماد و هسته شبکه برای سازمانها درنظر گرفته شده است که کاهش هزینه های سازمانی در پهنای باند را به همراه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا