مايکروسافت محبوبيت خود را در ميان کاربران موبايل از دست مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، صنعت تلفن همراه امسال،  سال بسيار شگفت انگيزي را پشت سر گذاشت و بسياري از سيستم عامل هايي که روي دستگاه هاي تلفن همراه مورد استفاده قرار مي گيرد با مشکلاتي روبه رو بودند.برخي از سيستم هاي عامل به شکل رايگان  و برخي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، صنعت تلفن همراه امسال،  سال بسيار شگفت انگيزي را پشت سر گذاشت و بسياري از سيستم عامل هايي که روي دستگاه هاي تلفن همراه مورد استفاده قرار مي گيرد با مشکلاتي روبه رو بودند.
برخي از سيستم هاي عامل به شکل رايگان  و برخي نيز با دريافت مبالغي در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
مايکروسافت سرويس هايش را معمولا ماهانه با دريافت  8 تا ۱۵ دلار براي کاربران ارايه مي کند که اين ميزان مخصوصا براي سيستم عامل موبايل هزينه سنگيني است.
با اين حال پيش بيني مي شود که دريافت اين ميزان هزينه شارژ از کاربران محبوبيت مايکروسافت را کاهش خواهد دا د، بويژه وقتي که سيستم عامل اندروييد به شکل رايگان براي تلفن هاي همراه عرضه شود.
البته مايکروسافت سعي مي کند از ويندوز موبايل به عنوان بهترين سيستم عامل دفاع کند اما اين واقعيت وجود دارد که مايکروسافت تنها ۱۰ درصد بازار تلفن همراه را در دست دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا