ضريب نفوذ تلفن همراه در جهان به ۶۱ درصد مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز” بر اساس اين گزارش، ضريب نفوذ تلفن همراه در سال ۲۰۰۰ميلادي در جهان تنها ۱۲ درصد بود که اين ميزان در حال حاضر از ۵۰ درصد فراتر رفته است.مراکز تحقيقي پيشتر اعلام کردند که شمار کاربران تلفن همراه در جهان از مرز سه ميليارد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز” بر اساس اين گزارش، ضريب نفوذ تلفن همراه در سال ۲۰۰۰ميلادي در جهان تنها ۱۲ درصد بود که اين ميزان در حال حاضر از ۵۰ درصد فراتر رفته است.
مراکز تحقيقي پيشتر اعلام کردند که شمار کاربران تلفن همراه در جهان از مرز سه ميليارد نفر گذشت و بازار خريد و فروش تلفن همراه با روند روبه رشد صنعت مخابرات بسرعت رونق گرفته است.  
به تازگي اتحاديه ارتباطات از راه دور بين المللي(ITU) گزارشي را مبني بر تاثير تلفن همراه و سرويس هاي آن بر زندگي مردم کشورهاي آسيا و آفريقا منتشر کرده است.
در بخشي از گزارشITU آمده است: سرويس هاي ارتباطي پيشين در اين مناطق تقريبا منسوخ شده اند و کاربردهاي تلفن همراه به سرعت  جاي خود را در بازار اين کشورها باز کرده است.
در ادامه اين گزارش آمده است، به عنوان مثال سرويس تجارت الکترونيک  تلفن همراه به کشاورزان اين دو قاره اين امکان را مي دهد که اطلاعات لازم در مورد هزينه محصولات را بدست آورند و از تلفن همراه براي پرداخت هزينه هاي محصولات و توليدات خود استفاده کنند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا