دماوند ميزبان گوشي N96 نوکيا

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي نوکيا،گروهي از کوهنوردان، عکاسان و صعودگران نوکيايي در اين گردهمايي حضور داشتند.هدف از اين گردهمايي سالم و مفرح تجربه اي متفاوت و ابتکاري خلاقانه از گروه نوکيا براي آزمودن يکي از جديدترين فناوري هاي برتر نوکيا گوشي N 96  بر فراز بلندترين ارتفاعات خاورميانه بود.گروه صعود …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي نوکيا،گروهي از کوهنوردان، عکاسان و صعودگران نوکيايي در اين گردهمايي حضور داشتند.
هدف از اين گردهمايي سالم و مفرح تجربه اي متفاوت و ابتکاري خلاقانه از گروه نوکيا براي آزمودن يکي از جديدترين فناوري هاي برتر نوکيا گوشي N 96  بر فراز بلندترين ارتفاعات خاورميانه بود.
گروه صعود گر تيمي شش نفره بود متشکل از  کانر پيرس(Connor Piers) مدير توسعه تجاري و محصولات نوکيا در خاورميانه و آفريقاي شمالي، “وحيد کاظمي نجف آبادي” مدير توسعه تجاري و محصولات نوکيا در ايران،  “هومن معصومي راد”، ازدفتر نوکيا در تهران و “رضا زارعي” عضو گروه کوه نوردي آرش، متخصص کوه نوردي، دبيرو راهنماي فدراسيون کوهنوردي ايران ، “حسن نجاريان” متخصص کوهنوردي و فيلمبرداري از طرف فدراسيون و “بابک بياتي” عکاس از طرف PGtشرکت روابط عمومي نوکيا که به همراه  يکي از پيشرفته ترين  تکنولوژي هاي ارائه شده از سوي نوکيا N96 به قل? دماوند صعود کردند.
در اين صعود موفق، گروه از آخرين گوشي نوکيا  N96  هم بعنوان يک گوشي تلفن همراه و هم  يک ابزار هوشمند همه کاره All-in-one که از قابليت هاي ويژه اي از قبيل عکس برداري ، تصويربر داري ؛ پخش موسيقي ؛جهت يابي و اتصال به اينترنت برخوردارست استفاده کردند.
عکاسان توانستند با استفاده از قابليت هاي پيشرفت? بکار برده شده در گوشي N96   ازمناظر  ديدني و مهيج ارتفاعات البرز فيلم و عکسبرداري کرده وتجربيات اين سفر پر خاطره را با بهره گيري ازسيستم استثنائي N96  با  ديگران سهيم شوند.
پخش موسيقي ازN96  با امکانات قابل توجه آن  از قبيل هد فون و بلنگوهاي ۳D  استريو لذت صعود را چند برابر مي کرد.
از آنجا که موقعيت يابي يکي از مهمترين فاکتور هائيست که مي تواند در تعيين مسيرو ارتفاع به کوهنوردان کمک کند ، GPS N96  توانست در اين امر نيز بسيار موثرو مفيد واقع شود.
گوشي نوکيا   N96  که در صنعت کامپيو تر هاي چند رسانه اي سري N  و صنعت اپتيک پيشتاز است ؛ داراي دوربين پنج  مگا پيکسلي و مجهز به عدسي کارل زايس بوده و از امکانات راهنماي صوتي مکان يابي و حافظ? ۳۲ گيگا بايت برخوردارست.
بدين ترتيب N 96  آميزه اي از خلاقيت ؛ تکنيک و فن آوري است که  نه تنها از امکانات ويژه از قبيل فرمت هاي متداول ويدئويي  مانند  MPEG-4  ، مديا پلير و فلش برخوردار است بلکه دسترسي به تصاوير ويدئويي و ذخير? آنها (در حدود ۴۰ ساعت) و دسترسي به طيف وسيعي از سرگرمي ها را براي کاربران ميسر مي سازد.
 از ديگر امکانات گوشي جديد N96  مي توان از سيستم رهياب GPRS نام برد که امکان اتصال به اينترنت را فراهم مي سازد .
N96 اين گوشي موبايل مدرن همه کاره هفت? آينده بطور رسمي وارد بازار ايران خواهد شد که جزئيات بيشتر در خصوص اين گوشي در حين مراسم معرفي محصول ارائه مي گردد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا