اتصالات ۴۵ درصد سهام Swan Telecom را کسب کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سلولارداتکنيوز، شرکت اتصالات  همچنين ۹۰۰ ميليون دلار اعتبار براي حضور در بازار کشورهاي  آسيايي  چون پاکستان، افغانستان و اندونزي اختصاص داده است.يکي از مقامات شرکت اتصالات مي گويد: ورود به بازار تلفن همراه هند که يکي از بزرگترين و سريعترين بازارهاي در حال رشد  دنيا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سلولارداتکنيوز، شرکت اتصالات  همچنين ۹۰۰ ميليون دلار اعتبار براي حضور در بازار کشورهاي  آسيايي  چون پاکستان، افغانستان و اندونزي اختصاص داده است.
يکي از مقامات شرکت اتصالات مي گويد: ورود به بازار تلفن همراه هند که يکي از بزرگترين و سريعترين بازارهاي در حال رشد  دنيا را در اختيار دارد ، براي ما فرصتي را فراهم مي کند که به مقاصد و اهدافمان دست يابيم.
هم اکنون شمار کاربران هند ۳۰۰ ميليون نفر است و انتظار مي رود که تا سه يا چهار سال آينده تعداد کاربران  اين کشور دو برابر شود.
بر اساس اين گزارش شرکت Swan Telecom با مجوز Universal Access Service از اين امکان برخوردار است که در ۱۳ منطقه هند سرويس ارايه دهد، اين شرکت همچنين در مرحله کسب مجوز UASL است که در دو منطقه ديگر نيز سرويس ارايه دهد.
اين مجوزها به اين شرکت امکان مي دهد که با طيف کاملي از سرويس هاي مخابراتي شامل  GSM کشور ۹۰۰ ميليوني هند را تحت پوشش قرار دهد.
اتصالات هم اکنون ۶۴ ميليون کاربر در سراسر دنيا دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا