راه اندازي فاز آزمايشي سرويس MMS تلفن همراه در تهران و کرج

وفا غفاريان در گفت وگو با خبرنگار موبنا با تاکيد بر اينکه “تدوين آيين نامه MMS تلفن همراه نهايي شده است”، اظهار داشت:با حل مسائل فني اميدواريم که ظرف دو ماه آينده اين سرويس در اختيار تمامي مشترکان قرار گيرد.وي با بيان اينکه “در زمان حاضر MMS به صورت آزمايشي در سطح تهران و کرج …

وفا غفاريان در گفت وگو با خبرنگار موبنا با تاکيد بر اينکه “تدوين آيين نامه MMS تلفن همراه نهايي شده است”، اظهار داشت:با حل مسائل فني اميدواريم که ظرف دو ماه آينده اين سرويس در اختيار تمامي مشترکان قرار گيرد.
وي با بيان اينکه “در زمان حاضر MMS به صورت آزمايشي در سطح تهران و کرج براي تعداد محدودي مشترک در حال سرويس دهي است”، اضافه کرد: پس از تست اين سرويس، سازمان تنظيم مقررات از تجهيزات نصب شده اپراتور اول بازديد خواهد کرد و در صورت تاييد آن ، اين خدمت به مشترکان ارائه مي شود.
به گفته غفاريان، تجهيزات شبکه اپراتور دوم تلفن همراه براي راه اندازي سرويس MMS تاييد اوليه را گرفته است و به نظر مي رسد اين سرويس بزودي از سوي اين اپراتور ارائه شود.
MMS يا پيام چند رسانه اي تلفن همراه ، امکان ارسال پيام هاي بدون محدوديت در اندازه و در نوع محتوا را در قالب عکس ، صدا و تصوير براي مشترکان تلفن همراه فراهم مي‌كند.
اين سرويس از ابتداي سال گذشته از سوي شورايعالي انقلاب فرهنگي و با درخواست وزارت ارتباطات، به منظور جلوگيري از تبادل داده ها و اطلاعات مغاير با قانون، شرع و اخلاق عمومي متوقف شد تا دستورالعمل و ساز و کار مشخصي براي براي صيانت از فضاي شبکه هاي اطلاع رساني و حقوق مشترکان در استفاده از اين سرويس تدوين شود.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا