قيمت سيم‌كارت‌هاي اعتباري دولتي روند صعودي يافته است

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يكي از فروشندگان در بازار سيم‌كارت با تاييد اين مطلب گفت: با توجه به آغاز سال تحصيلي جديد متقاضيان به‌ويژه دانشجويان استقبال بسياري از سيم‌كارت‌هاي اعتباري دولتي انجام دادند و قيمت اين سيم‌كارت‌ها روند صعودي يافته است و در حال حاضر به مبلغ ۳۸ هزار تومان در …

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يكي از فروشندگان در بازار سيم‌كارت با تاييد اين مطلب گفت: با توجه به آغاز سال تحصيلي جديد متقاضيان به‌ويژه دانشجويان استقبال بسياري از سيم‌كارت‌هاي اعتباري دولتي انجام دادند و قيمت اين سيم‌كارت‌ها روند صعودي يافته است و در حال حاضر به مبلغ ۳۸ هزار تومان در بازار معامله مي‌شوند.
اين فروشنده معتقد است: همراه اول مي‌تواند با پايين آوردن مبلغ كل سيم‌كارت و نوع كارت شارژ قيمت سيم‌كارت‌هايش را به ۲۵ هزار تومان برساند و از سويي اگر سيم‌كارت‌هايش را به روز توزيع كند اين افزايش قيمت تا حد زيادي جبران مي‌شود.
اما يكي از فروشندگان سيم‌كارت‌هاي ايرانسل و تاليا معتقد است: از سيم‌كارت‌هاي ايرانسل به واسطه قرعه‌كشي و تمديد زمان آن‌ها، طرح‌هاي تشويقي و تخفيفي كه دارد استقبال مي‌شود و خريد و فروش بسياري در بازار صورت مي‌گيرد.
به گفته‌ي وي سيم‌كارت‌هاي تاليا هنوز آنتن‌دهي مطلوبي نداشته و داراي نواقصي است و همچنان با كمبود استقبال مردم روبه‌رو است و متقاضيان از بين سيم‌كارت‌هاي موجود تمايل زيادي به خريد سيم‌كارت تاليا نشان نمي‌دهند و بر حسب نياز و شرايط به خريد سيم‌كارت ايرانسل يا اعتباري دولتي اقدام مي‌كنند.
به گزارش ايسنا سيم‌كارت‌هاي تاليا با شارژ پنج هزار تومان به مبلغ ۱۷ هزار تومان در بازار عرضه مي‌شود و سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل نيز به مبلغ ۱۰ هزار تومان و دايمي آن ۱۵۰ هزار تومان در بازار عرضه مي‌شوند.
همچنين سيم‌كارت صفر با كدهاي دو به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان، كد سه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، كدهاي چهار و پنج ۴۰۰ هزار تومان، كد شش به مبلغ ۳۸۰ هزار تومان، كد هفت ۳۵۰ هزار تومان و كد هشت به مبلغ ۲۸۸ هزار تومان در بازار معامله مي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا