۴۷ درصد نوجوانان تلفن همراه را کليد ارتباطات اجتماعي خود مي دانند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت مارکتينگ وکس، بر اساس تحقيقاتي که روي نوجوانان آمريکايي صورت گرفت، نيمي از نوجوانان اعلام کردند که زندگي و ارتباطات اجتماعي بدون تلفن همراه غير ممکن يا بسيار دشوار است. بر اساس اين گزارش، ۵۷ درصد شرکت کنندگان در اين تحقيقات بهبود زندگي خود را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت مارکتينگ وکس، بر اساس تحقيقاتي که روي نوجوانان آمريکايي صورت گرفت، نيمي از نوجوانان اعلام کردند که زندگي و ارتباطات اجتماعي بدون تلفن همراه غير ممکن يا بسيار دشوار است.
بر اساس اين گزارش، ۵۷ درصد شرکت کنندگان در اين تحقيقات بهبود زندگي خود را در گرو تلفن همراه مي دانند.
آمارها نشان مي دهد که ۱۷ ميليون نفر از نوجوانان آمريکا کاربر تلفن همراه هستند که اين رقم  نسبت به سال ۲۰۰۴ ميلادي ۴۰ درصد افزايش نشان مي دهد.
بر اساس اين آمار، بيش از نيمي از نوجوانان در اين نظر سنجي درباره توسعه سرگرمي و امنيتي تلفن همراه پاسخ مثبت داده اند و بر افزايش کاربرد هاي سرگرمي تلفن همراه تاکيد کردند.
آمارها نشان مي دهد که هم اکنون  يک سوم نوجوانان از بازي هاي دستگاه تلفن همراه استفاده مي کنند.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۲۵۵ميليون و ۴۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶ درصد اعلام شده است.
 آمريکا  18اپراتور تلفن همراه فعال دارد که AT&T با بيش از ۷۰ ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چون AMPS,TDMA,GSM, GPRS , EDGE ,UMTS و HSDPA رتبه اول را در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا