مدل KG920 ال جي

ابعاد تلفن ۶/۱۰۸ در ۵/۵۰ در ۴/۱۸ ميلي متر و وزن آن ۱۴۰ گرم است.علاوه بر اين تغييرات، قاب پشت دستگاه نيز دستخوش تغيير شده است . باتري فضاي کمتري از قاب پشت را اشغال مي کند . قسمت پايين تلفن قابليت چرخش ۱۸۰درجه را دارد . در يک طرف ، softkey ، صفحه کليد …

ابعاد تلفن ۶/۱۰۸ در ۵/۵۰ در ۴/۱۸ ميلي متر و وزن آن ۱۴۰ گرم است.
علاوه بر اين تغييرات، قاب پشت دستگاه نيز دستخوش تغيير شده است . باتري فضاي کمتري از قاب پشت را اشغال مي کند . قسمت پايين تلفن قابليت چرخش ۱۸۰درجه را دارد . در يک طرف ، softkey ، صفحه کليد و کليد حرکتي مشاهده مي شود مستطيل شکل است و لبه هاي گردي دارد، مرکز آن نيز براي تاييد بکار مي رود .
در طرف ديگر نيز لنز دوربين، فلاش و نور زمينه LED وجود دارد. با چرخاندن قسمت پايين تلفن، تصوير صفحه نمايش وارونه مي شود . مکانيزم چرخشي بخوبي عمل مي کند . قاب هاي تلفن از مواد پلاستيکي مقاوم ساخته شده است.
علاوه بر اين،تلفن يک قسمت فلزي ديگر نيز دارد که دکمه ديافراگم است و نزديک به محل بند قرار گرفته است . در طرف ديگر تلفن هيچ دکمه اي مشاهده نمي شود و در اين قسمت فقط سوکت وجود دارد . سوکت هدست استريو در بالاي آن قرار دارد که اين مدل داراي سوئيچ براي هدفون ۵/۳ ميلي متر است.
طراحي کنترل از راه دور امکان وصل کردن انواع هدفون را فراهم مي کند. سوکت استاندارد تمامي تلفن هاي ال جي کمي پايين تر از آن قرار دارد که مي توانيد شارژر يا کابلUSB را به آن وصل کنيد. محل کارت حافظه miniSD نيز در پايين اين قسمت وجود دارد.
تمامي سوکت ها داراي در پوش پلاستيکي هستند. در طرف چپ صفحه نمايش چهار کليد وجود دارد که به ترتيب براي فعال کردن نرم افزار پخش MP3، سوئيچ به حالت فلاش، فعال کردن تقويم و تايمر است. دو کليد بالا براي زوم بکار گرفته مي شوند. چند softkey نيز در زير صفحه نمايش ديده مي شود که از چپ به راست شامل دکمه تماس و شماره هاي ارسالي ، دکمه منو، ذخيره، جستجو در دفترچه تلفن و دکمه پايان تماس است که براي دسترسي به حالت standby نيز از آن استفاده مي شود.
 بلندگو براي مکالمه در قسمت فوقاني تلفن وميکروفن در انتهاي ديگر آن قرار دارد. بلندگوي زنگ و پخش آهنگ در قاب پشت وجود دارد. در هنگام فيلمبرداري ، ميکروفن براي ضبط صدا بکار مي رود. صداي زنگ تلفن بدليل وجود بلندگوي ثانويه و اندازه آن درهر شرايطي شنيده مي شود.
پورت USB ، شارژر و پورت مادون قرمز در پايين تلفن وجود ندارد.
**صفحه نمايش
ابعاد صفحه نمايش اين گوشي ال جي ۳۲ در ۴۰ ميلي متر و وضوح آن ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل است که  قابليت نمايش ۲۶۲ هزار رنگ را نشان مي دهد . صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد محو نمي شود و اطلاعات آن از همه زوايا قابل خواندن است.
**صفحه کليد
صفحه کليد کمي به سمت چپ مايل است در حالي که کليد حرکتي و LED هاي نور زمينه در طرف راست قرار دارند. کليد حرکتي فلزي بنظر مي رسد اما در واقع از پلاستيک ساخته شده است . دکمه C درست زير آن مشاهده مي شود. نور زمينه به رنگ کهربايي است که بطور يکنواخت پراکنده شده است .
استفاده از کليدهاي صفحه کليد چندان راحت نيست و آنها براي تايپ کردن پيام هاي طولاني مناسب نيست . لبه هاي کليد حرکتي داراي برآمدگي کمي است که استفاده از آن را آسان تر مي کند.
**سيستم پخش کننده 
سيستم پخش کننده اين گوشي ال جي پلي فونيک از نوع MP3 است.
با فشار دادن دکمه ديافراگم مي توان به آيتم multimedia نيز دسترسي پيدا کرد. از اين محل مي توانيد به دوربين ، دوربين فيلمبرداري ، ضبط صوت، نرم افزار پخش MP3  ، آلبوم عکس و فيلم و تنظيمات دسترسي پيدا کنيد . ديکتافون حداکثر ۲۰ ورودي ۲۰ ثانيه اي را ذخيره مي کند . در طول مکالمه تلفني نمي توانيد از ديکتافون استفاده کنيد.امکان گوش دادن به موسيقي در حالت minimize وجود ندارد.
آهنگ مورد نظر را مي توانيد از playlist انتخاب کنيد يا آن را حذف نماييد و يا اين که آن را از طريق بلوتوث ارسال کنيد. با استفاده از جهت هاي کليد حرکتي و دو softkey مي توانيد نرم افزار پخش موسيقي را کنترل کنيد . کليدهاي کنترل ولوم در طرف چپ تلفن وجود دارد . با دسترسي به منوي options مي توانيد playlist را مشاهده کنيد ، يک آهنگ را به عنوان زنگ تعيين کنيد و به تنظيمات دسترسي پيدا کنيد .
**دوربين
گوشي  KG920 مجهز به يک دوربين پنج مگاپيکسل با ماکسيمم وضوح ۲۵۹۲ در ۱۹۴۴ پيکسل براي عکس و ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسل براي فيلم است. اندازه عکس ها از ۲۰۰ کيلو باين  تا دو مگابايت متفاوت است . دو روش براي گرفتن عکس وجود دارد. در صورت قفل نبودن صفحه کليد با آزاد کردن ديافراگم، دوربين بطور اتوماتيک فعال مي شود و روش دوم اجراي نرم افزار مربوطه از منو است . با روشن کردن دوربين ، نماياب آيکن هايي را در حاشيه نشان مي دهد که شما را از تنظيمات بکار گرفته شده آگاه مي کند . بطور کلي اگر براي گرفتن عکس از ماکسيمم وضوح استفاده کنيد هشت تا ۱۰ ثانيه طول مي کشد تا دوربين براي عکس بعدي آماده شود. اگر از پايين ترين وضوح استفاده کنيد گرفتن عکس فقط سه و يا چهار ثانيه زمان مي برد .
تلفن بطور اتوماتيک تمامي عکس ها را ذخيره مي کند . با فشار دادن SOFT KEY مياني مي توانيد آنها را مشاهده و سپس حذف کنيد . پيش از ذخيره کردن عکس مي توانيد براي آن تاريخ و عنوان قرار بدهيد . دو منوي تنظيمات در دوربين وجود دارد . با فشار دادن SOFT KEY سمت راست مي توانيد به منوي اول دسترسي پيدا کنيد و اگر دوبار اين دکمه را فشار دهيد منوي دوم نيز ظاهر مي شود . دوربين داراي حالات مختلف عکسبرداري ( اتوماتيک ، ماکرو ، پرتره ، افقي ، اسپرتو…) ،فلاش ، فيلتر (عکس هاي سياه سفيد ، قرمز قهوه اي و…) ، عکسبرداري متوالي ، تايمر و سه درجه کيفيت است .
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي ال جي هشت مگابايت است که اين ميزان توسط کارت حافظه جانبي miniSD ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي ال جي مدل KG920 توانست بعد از عرضه  در بازار تلفن همراه کشور مورد استقبال عموم مشتريان قرار گيرد.
اين گوشي که از مدل هاي قديمي اين برند محسوب مي شود چندي پيش به بهاي چهار ميليون و ۵۰۰ هزار ريال فروخته مي شد.
اين گوشي هم اکنون در بازار تلفن همراه کمياب است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا