درآمد خالص شرکت ژاپني ان تي تي دو کومو ۶/۱ميليارد دلار اعلام شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، فروش اين شرکت نيز در اين مدت با ۳/۰ افزايش به ۵۹/۲ تريليون ين رسيد و سود آن ۱۷ درصد افزايش يافته است. تعداد مشترکين اين شرکت تا پايان ژوئن ( ۱۰تير) سال جاري ميلادي به ۵۴/۹ ميليون نفر رسيده که اين رقم در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، فروش اين شرکت نيز در اين مدت با ۳/۰ افزايش به ۵۹/۲ تريليون ين رسيد و سود آن ۱۷ درصد افزايش يافته است.
تعداد مشترکين اين شرکت تا پايان ژوئن ( ۱۰تير) سال جاري ميلادي به ۵۴/۹ ميليون نفر رسيده که اين رقم در سه ماهه چهارم سال گذشته  78/8 ميليون نفر بوده است.
اين شرکت پيش بيني کرده است که تا پايان سال جاري تعداد مشترکين خود را به ۱۸/۱۲ ميليون نفر مي رساند.
در اين گزارش اعلام شد که ان تي تي دو کو مو طي برنامه اي شرکت فوجيستو را براي پشتيباني از شبکه مرکزي خود انتخاب کرده است و براساس اين قرارداد فوجيستو پشتيباني از سيستم هاي مرکزي شبکه  نسل سومي پايه Long Term Evolution ،  بخش هاي سيستم ها ي شبکه مرکزي EPC که شامل سيستم ها ي S-GWاست و مسووليت مخابره داده از طريق گوشي هاي همراه را بر عهده دارد.
به گفته يک مقام آگاه ان تي تي در سال ۲۰۰۶ ميلادي به منظور توسعه ايستگاه هاي پايه بي سيم و گوشي ها ي منطبق بر فناوري پيشرفته نسل سوم  که بر پايه استاندارد LTE کار مي کند، همکاري هايي را با فوجيتسو آغاز کرد.
اين فناوري  اين توانايي را به شبکه مي دهد که مخابره داده را با سرعت بالا و در يک حجم وسيع انجام دهد.
يکي از مقامات ان تي تي دو کومو در گزارشي اعلام کرد ، اين اپراتور در قراردادي ديگر به منظور پشتيباني از سيستم هاي شبکه مرکزي بر پايه EPC با شرکت NEC ژاپن  همکاري مي کند.
شرکت “ان تي تي دوکومو”  درسال ۱۹۹۱ در ژاپن تاسيس شد ودر زمينه ارايه خدمات بي سيم يا وايرلس فعاليت دارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا