اختلالات در شبكه پيام كوتاه همچنان ادامه دارد

محمد حسين فلاح اصغري، معاون نظارت و مديريت شبكه ارتباطات سيار در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا هرگونه اختلال در شبكه پيام كوتاه را تكذيب و اظهار داشت: ما روزانه از شبكه SMS سنتر همراه اول تست گرفته و ميزان اختلال و يا قوت شبكه را بررسي مي‌‏كنيم.وي اظهار داشت: در چند روز اخير طبق بررسي‌‏هاي …

محمد حسين فلاح اصغري، معاون نظارت و مديريت شبكه ارتباطات سيار در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا هرگونه اختلال در شبكه پيام كوتاه را تكذيب و اظهار داشت: ما روزانه از شبكه SMS سنتر همراه اول تست گرفته و ميزان اختلال و يا قوت شبكه را بررسي مي‌‏كنيم.
وي اظهار داشت: در چند روز اخير طبق بررسي‌‏هاي انجام شده هيچ گونه اختلال در اين شبكه گزارش نشده است.
فلاح اصغري در ادامه سخنان خود ظرفيت مراكز SMS سنتر را مطلوب عنوان كرد و افزود: در حال حاضر ظرفيت به ميزان لازم و براي تمام مشتركان براي ارسال SMS وجود دارد، همچنين مشتركاني كه در زمينه ارسال پيامك مشكل دارند، مي توانند طي تماس با ما، منطقه اي كه درآن با مشكل روبرو هستند را معرفي كنند تا در اسرع وقت به آن رسيدگي شود.
اين درحالي است كه اختلال در ارسال پيامك يا دريافت آن از روز اول مهر جاري (دوشنبه هفته گذشته) تاكنون ايجاد شده است و مشتركان در مناطق مختلف از عدم ارسال و يا دريافت پيام كوتاه ابراز شكايت مي‌‏كنند.
گفتني است اين اختلال در حالي صورت گرفته است كه اپراتور همراه اول همچنان هزينه پيامك‌‏هاي به مقصد نرسيده را از مشتركانش اخذ مي‌‏كند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا