برقراری تماس با سیمکارت غیر فعال و داخل پیکج ایرانسل

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، “حسین . و ” پس از مراجعه به دفتر خدمات امور مشترکان ام تی ان ایرانسل و نیز برقراری تماس با مرکز تماس این اپراتور جوابی دریافت نکرد در در محل سازمان خبری موبنا حاضر شد و توضیحاتی در مورد مشکل پیش آمده خود ارائه داد.وی گفت: در …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، “حسین . و ” پس از مراجعه به دفتر خدمات امور مشترکان ام تی ان ایرانسل و نیز برقراری تماس با مرکز تماس این اپراتور جوابی دریافت نکرد در در محل سازمان خبری موبنا حاضر شد و توضیحاتی در مورد مشکل پیش آمده خود ارائه داد.
وی گفت: در روز ۲۴ شهریورماه از سوی یکی از مراکز خدمات امور مشترکان ایرانسل با تلفن همراه  0912 اینجانب تماس برقرار شد، مبنی بر اینکه شماره مشابه سیمکارت همراه اول شما با کد ۰۹۳۵ به صورت صفر موجود است که درصورت تمایل اینجانب ، قابل ارسال خواهد بود.
وی ادامه داد: در این بازاریابی صورت گرفته از سوی این مرکز امور مشترکان پس از توافق بر سرقیمت ، تصمیم به خرید این سیمکارت گرفته و یک روز بعد یعنی در روز ۲۵ شهریورماه با دفتر خدمات امور مشترکان مذکور تماس گرفته و ارسال سیمکارت را درخواست کردم.
” حسین . و ” گفت: اما در ساعت ۹:۳۴ شب از همان شماره ای که تقاضای خرید آن را داده و هنوز به دست من نرسیده بود یک تماس (تک زنگ) دریافت کردم  و این در حالی بود که نیم ساعت بعد پکیج کامل سیمکارت صفری که به من فروخته شده بود به دستم رسید.در حالی که نیم ساعت قبل از این سیمکارت صفر با شماره تلفن همراه من (همراه اول ) تماس حاصل شد.
وی با تاکید براینکه امور مشترکان صحبت مرا باور نکردند و تماس با مرکز تماس این اپراتور نیز نتوانست مشکلی را حل نکرد ، گفت: برای احتمال استفاده موارد مشابه نیاز می بینم که این موضوع را اعلام کرده تا راه حلی ارائه شود.
اسناد و شواهد اظهارات این مشترک در سازمان خبری موبنا موجود است.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا