نمایش ویژه برای نرم افز ارهای نوآور در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ، عباس محمدخانی مسوول بخش فناوری و نوآوری در رسانه های دیجیتال این جشنواره گفت: این بخش در راستای بخش نوآوری در نمایشگاه دوم بود که امسال با تغییر نام جز یکی از بخش های اصلی …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ، عباس محمدخانی مسوول بخش فناوری و نوآوری در رسانه های دیجیتال این جشنواره گفت: این بخش در راستای بخش نوآوری در نمایشگاه دوم بود که امسال با تغییر نام جز یکی از بخش های اصلی نمایشگاه معرفی شد.
وی افزود: در این بخش تمامی محصولات ارائه شده در پنج بخش اصلی نمایشگاه شامل نرم افزارهای رسانه ای ، نرم افزارهای تلفن همراه ،بازی های رایانه ای، هنرهای دیجیتال و وبلاگ ها و پایگاه های اینترنتی که دارای نو آوری ویژه باشند نمایش داده می شود.
به گفته محمدخانی بخش فناوری و نوآوری بخش فروش ندارد و شرکت های خصوصی و مستقل، مراکز رشد و پارک های فناوری و نو آوری، نخبگان کشوری و افراد حقیقی می توانند در آن شرکت کنند.
مسوول بخش فناوری و نوآوری در رسانه های دیجیتال خاطرنشان کرد: تیم کارشناسی بخش فناوری و نوآوری کار ارزیابی محصولات و آثار را برعهده دارد و با شناسایی افراد حقیقی و حقوقی که آثار ویژه ای  در زمینه هنرهای دیجیتال دارند آنها را برای حضور در نمایشگاه دعوت می کند و البته تخفیف ویژه ای هم به این دسته از آثار ارائه می دهد.
بخش فناوری و نوآوری رسانه های دیجیتال یکی از شش بخش اصلی سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال است که در کنارهشت بخش جانبی در روزهای ۸ تا ۱۸ مهرماه سال جاری محصولات خود را در مصلی امام خمینی تهران (ره) ارائه می دهد.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا