گوشیSMART ال جی به بازار ایران می آید

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی برای اولین بار با امکاناتی بالا و  با گارانتی رسمی “پارس کامتل” وارد بازار تلفن همراه کشور می شود.قیمت این گوشی تا زمان عرضه نهایی در بازار تلفن همراه قابل تشخیص نیست.مشخصات فنی این گوشی به شرح زیر است: گوشی gc900 viewty smart ال جی که از …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی برای اولین بار با امکاناتی بالا و  با گارانتی رسمی “پارس کامتل” وارد بازار تلفن همراه کشور می شود.
قیمت این گوشی تا زمان عرضه نهایی در بازار تلفن همراه قابل تشخیص نیست.
مشخصات فنی این گوشی به شرح زیر است:
گوشی gc900 viewty smart ال جی که از ماه آوریل ۲۰۰۹ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است در ابعاد ۹/۱۰۸ در ۴/۱۲ در ۱/۵۶ میلمتر ساخته شده است.
این گوشی ال جی به دوربین هشت مگاپیکسلی مجهز به فوکوس دستی و خودکار و فلاش، صفحه نمایش لمسی بی نظیر از نوع tft در اندازه ی بسیار مناسب سه اینچی، مرورگرهای وب قوی، حافظه ی داخلی ۳۲ مگابایتی مجهز است.
دوربین مجهز به ویژگی geo tagging، سازمان دهنده ی کامل (organizer)، دوربین دوم برای امکان مکالمه ی تصویری، پشتیبانی از بیشتر فرمت های پخش موسیقی و تصویر و سیستم نقشه یاب داخلی از دیگر امکانات این گوشی به شمار می آید.
این گوشی کشویی قابلیت پخش موسیقی با فرمت های aac+, aac mp3, wma و پشتیبانی از فرمت های mpeg4، divx و xvid را داراست.
پیام نگاری گوشی gc900 viewty smart، قابلیت ارسال و دریافت پیام متنی، پیام تصویری وایمیل را دارد و مجهز به سیستم پیش بینی کلمه ی t9 هم هست.
در ضمن از ویژگی های دیگر دوربین این گوشی، این است که حالت geo tagging دارد، به این معنی که مکان جغرافیایی عکس را در اطلاعات مربوط به آن، ذخیره می کند و شما هرگز رد عکس خود را گم نخواهید کرد.
گوشی ال جی، مدل gc900 viewty smart، از شبکه های gsm 850/900/1800/1900 وhsdpa 2100 پشتیبانی می کند.
حافظه داخلی این گوشی توسط مموری کارت microSD TransFlash  تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد.
از امکانات گوشی ال جی، مدل gc900 viewty smart، می توان به درگاه بلوتوث (نسخه ی ۲.۰) به همراه a2dp، پورت usb (نسخه ی ۲)، هندزفری، قابلیت تماس صوتی، پشتیبانی از زنگ های پلی فونیک و mp3، بازی های قابل دانلود، و هشدار لرزشی آن اشاره کرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا