معرفی گوشی های تلفن همراه در هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۱۵۷ هزار تومان به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۱۵۷ هزار تومان به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.
این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا چهار گیگابایت است.
گوشی ۵۸۰۰ نیز یکی دیگر از مدل های پرفرش این برند با قیمت فروش  320 هزار تومان در هفته ای که گذشت بود .
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
گوشی G900 سونی اریکسون نیز به دلیل استقبال مشتریان توانست درهفته ای که گذشت پرفروش ترین  مدل این برند را به خود اختصاص داد.
این گوشی که با قیمت ۲۵۰ هزار تومان در بازار به فروش  رسید  دارای امکاناتی همچون  صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط  Memory Stick Micro M2 تا هشت گیگابیت است.
مدل های W395 ، W595 و W995 سونی اریکسون نیز به ترتیب با بهای فروش ۱۳۵ ، ۱۹۵ و ۴۵۰ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند در هفته ای که گذشت قرار گیرد.
 به گفته فروشندگان بازار مدل  S5233  و F480 سامسونگ نیز به عنوان پرفروش ترین های سامسونگ در بازار معرفی شدند.
گوشی S5233 با قیمت ۱۸۲ هزار تومان در بازار تلفن همراه  به فروش رسید از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۵۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSDTransFlash تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
گوشی F480 سامسونگ که از حدود دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است با بهای فروش ۲۸۵ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
در همین حال گوشی Diamond2 اچ تی سی که مدل ارتقا یافته Diamond است توانست با قیمت فروش ۵۷۰ هزار تومان مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.
سیستم عامل Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional، صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم VGA، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت از مشخصات اصلی مدل فوق به شمار می آید.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا