سیستم مدیریتی اینتل تغییر می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، اینتل اعلام کرد ظرف هفته جاری تغییرات عمده‌ای در رده‌ مدیران ارشد این شرکت به وجود می‌آید که در جریان این تغییرات پت گلسینگر(Pat Gelsinger)، که مدیریت بخش اصلی اینتل را برعهده دارد بعد از ۳۰ سال فعالیت در این شرکت و همچنین بروس سول(Bruce …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، اینتل اعلام کرد ظرف هفته جاری تغییرات عمده‌ای در رده‌ مدیران ارشد این شرکت به وجود می‌آید که در جریان این تغییرات پت گلسینگر(Pat Gelsinger)، که مدیریت بخش اصلی اینتل را برعهده دارد بعد از ۳۰ سال فعالیت در این شرکت و همچنین بروس سول(Bruce Sewell)، مشاور حقوقی ارشد اینتل به شرکت دیگری منتقل می‌شوند.
گلسینگر ۴۸ ساله که گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال اینتل از جمله دسکتاپ و ریزتراشه‌های سرور را مدیریت می‌کرد و بیش از نیمی از درآمد این شرکت را به دست آورده، قرار است در سمت مدیراجرایی بخش محصولات زیرساخت اطلاعات در شرکت EMC شروع به کار کند. وی از سال ۱۹۷۹ به اینتل پا گذاشت و نهایتا لابراتوارهای تحقیقاتی این شرکت در سانتا کلارا را در دست گرفت و اولین مدیر اجرایی اینتل محسوب می‌شود.
به نظر می‌رسد که با خروج گلسینگر، شان مالونی، مدیر فروش و بازاریابی این شرکت، نقش پررنگ‌تری ایفا خواهد کرد و کلیه‌ تولیدات عمده‌ اینتل در حوزه‌ تراشه‌ها، از جمله تراشه‌های کامپیوترهای شخصی، گرافیکی و سرورها تحت وی قرار می‌گیرد.
خروج گلسینگر از اینتل بسیاری از ناظران را شگفت‌زده کرده زیرا وی همیشه سمت‌های کلیدی و استراتژیکی را در این شرکت در دست داشت.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا