لنووو دو تبلت جدید به بازار عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ،  تبلت های جدید با نام مدل های  ThinkPad T400s و ThinkPad X200 معرفی شده اند.فن آوری multi-touch به این صورت است که صفحه نمایش لمسی قابلیت تشخیص دو اثر انگشت را دارد.لپ تاپ های جدید  لنووو دارای نرم افزار مخصوص با نام …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ،  تبلت های جدید با نام مدل های  ThinkPad T400s و ThinkPad X200 معرفی شده اند.
فن آوری multi-touch به این صورت است که صفحه نمایش لمسی قابلیت تشخیص دو اثر انگشت را دارد.
لپ تاپ های جدید  لنووو دارای نرم افزار مخصوص با نام SimpleTap است که قابلیت دسترسی راحت و سریع را به کارکردهای معمولی  همچون تنظیم ولوم ، روشن یا خاموش کردن  را برای کاربر فراهم می کند.
لپ تاپ ThinkPad T400s دارای تراشه پردازشگر Core 2 Duo processor با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتس ، داریو سخت با ظرفیت ۱۲۰ گیگا بایت ، حافظه RAM با ظرفیت ۲ گیگابایت و قابلیت استفاده از DVD است.
قیمت این لپ تاپ حدود ۲ هزار دلار اعلام شده است.
لپ تاپ مدل ThinkPad X200 دارای صفحه نمایش لمسی ۱۲ اینچی ، تراشه پردازشگر Core 2 Duo processor با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتس ، حافظه RAM با ظرفیت ۱ گیگابایت  و درایو سخت با ظرفیت ۱۶۰ گیگابایت است.
قیمت این لپ تاپ ۱۶۵۰ دلار اعلام شده است.
زمان عرضه این دو وسیله به بازار اعلام نشده است.
شرکت “لنووو” Lenovo Group Limited درسال ۱۹۸۴ در چین تاسیس شده و دفاتر آن در شهرپکن چین و کارولینای شمالی آمریکا قراردارند.
شرکت یاد شده در زمینه صنعت کامپیوتر فعالیت دارد و تولیداتش شامل انواع کامپیوتر ، لپ تاپ و انواع تلفن همراه می شود و از این نظر دررتبه چهارم جهانی قراردارد.
درآمد این شرکت درسال ۲۰۰۵ میلادی ۱۳ میلیارد دلار و تعداد کارکنانش درسال ۲۰۰۶ میلادی در حدود ۱۹ هزار نفر اعلام شده است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا