بازار گوشی از کما خارج نشد

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی سه ماه گذشته بازار گوشی تلفن همراه همچنان به دلیل کاهش مراجعه کنندگان روزهای بی جنب و جوشی را سپری کرد و در پی این موضوع  نیز قیمت انواع گوشی ها روز به روز کاهش یافت.عواملی همچون کاهش عرضه ، نرخ افزایش دلار و غیره شاید از جمله …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی سه ماه گذشته بازار گوشی تلفن همراه همچنان به دلیل کاهش مراجعه کنندگان روزهای بی جنب و جوشی را سپری کرد و در پی این موضوع  نیز قیمت انواع گوشی ها روز به روز کاهش یافت.
عواملی همچون کاهش عرضه ، نرخ افزایش دلار و غیره شاید از جمله عواملی بودند که بر افزایش قیمت گوشی ها در سه ماه گذشته تاثیر گذاشتند اما این افزایش قیمت با گذشت مدت زمان کوتاهی مجددا پایین آمد.
اشباع بازار گوشی و رکود بازار این کالای ارتباطی از جمله دلایلی بود که باعث شده تا مراجعه کنندگان تمایل چندانی برای خرید گوشی نشان ندهند.
اما این در حالی است که این بی رونقی تنها مربوط به سه ماه گذشته نمی شد بلکه از اواخر سال گذشته تا کنون بازار گوشی تلفن همراه روزهای نه چندان گرمی را سپری می کند.
طی سه  ماهی که گذشت  عرضه مدل های جدید از برندهای مختلف با امکانات متفاوتی نیز نتوانست انگیزه
چندانی برای حضور بیشتر مردم به این بازار ایجاد کند.
در پی افزایش عرضه سیمکارت های اعتباری که با قیمت های پایینی در بازار عرضه می شود میزان تقاضا برای گوشی های ارزان قیمتی که بهای آن زیر ۱۰۰ هزار توامان قرار داشت افزایش یافت.
بیشترین گوشی های عرضه شده در بازار که رنج قیمت آنها زیر ۱۰۰ هزار تومان است مربوط به برند نوکیا و مدل های ۱۲۰۲ ، ۱۲۰۳ ، ۱۲۰۸ ، ۱۲۰۹ و ۱۶۵۰ می شود.
مدل های C260 ، E251 ، C3052 و E1125 از گوشی های ارزان قیمت برند سامسونگ هستند که در سه ماه گذتشه مورد خریدوفروش اکثر مشتریان قرار داشتند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا