دستگاه مسیر یاب جدید به بازار عرضه می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ؛ این دستگاه توسط شرکت Becker طراحی وساخته شده است.شرکت Becker پیشتر دستگاه مشابه ای را با نام مدل غیر عادی ” کورکودیل” (crocodile) عرضه کرده است ولی ظاهرا برای این مدل جدید ، اسم یا نام مدل منطقی تری انتخاب کرده است.Traffic …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ؛ این دستگاه توسط شرکت Becker طراحی وساخته شده است.
شرکت Becker پیشتر دستگاه مشابه ای را با نام مدل غیر عادی ” کورکودیل” (crocodile) عرضه کرده است ولی ظاهرا برای این مدل جدید ، اسم یا نام مدل منطقی تری انتخاب کرده است.
Traffic Assist Pro Z 302 که دارای همان سیستم مکان یاب یا ردیاب GPS است ، بویژه برای استفاده رانندگان کامیون عرضه می شود.
وسیله یاد شده دارای قابلیت ویژه ای است از جمله اینکه راننده کامیون مشخصات کامیونش را اعم از ارتفاع ، وزن ، طول و عرض دراین وسیله وارد می کند و این دستگاه مطابق اطلاعات داده شده بهترین مسیر ممکن را مطابق با پل ها  و تونل ها ی قرارگرفته در مسیر  و وضعیت جاده به راننده کامیون ارایه می کند.
مسیریاب Traffic Assist Pro Z 302 دارای دستگاه کنترل از راه دور ، صفحه نمایش لمسی ۴.۳ اینچی ، سیستم اتصال بی سیم بلوتوث ، وضعیت به روز شده ترافیکی و دیگر قابلیت های مرتبط است.
قیمت فروش و تاریخ دقیق عرضه این مسیریاب جدید به بازار اعلام نشده است.

۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا