تعداد سرورهای اندازه گیری اینترنت افزایش می یابد

هادی ملک پرست درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به پروژه اندازه گیری سرعت اینترنت وکیفیت اینترنت گفت: تا چندی پیش در زمینه اندازه گیری سرعت اینترنت سه سرور در کشور ایجاد شده  بود.وی گفت: قرار است  فازهای بعدی این پروژه  با همکاری شرکت های مخابراتی استانی و شرکت های خصوصی  درسایراستان …

هادی ملک پرست درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به پروژه اندازه گیری سرعت اینترنت وکیفیت اینترنت گفت: تا چندی پیش در زمینه اندازه گیری سرعت اینترنت سه سرور در کشور ایجاد شده  بود.
وی گفت: قرار است  فازهای بعدی این پروژه  با همکاری شرکت های مخابراتی استانی و شرکت های خصوصی  درسایراستان های کشور پیاه سازی  شود.
وی با بیان اینکه در زمینه اجرای این پروژه تفاهم نامه ای با شرکت های مخابراتی استانی و خصوصی مبادله شده است، افزود: شرکت  پارس آنلاین همکاری خود را دراین زمینه اعلام کرده است.
ملک پرست ادامه داد: همچنین شرکت مخابرات اصفهان برای فعالیت دراین پروژه آمادگی خود را اعلام کرده است .
وی  با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیر ساخت  سرورهای تهران را تامین خواهد کرد، گفت:به منظور پوشش دهی مناسب، تعداد سرورهای این استان به بیش از ۴ سرور خواهد رسید.
مدیرکل تحقیق و توسعه شرکت فناوری اطلاعات افزود:سازمان تنظیم مقررات نیز برای اندازه گیری سرعت و کیفیت اینترنت در ۷ نقطه کشورسرور نصب می کند.
ملک پرست ایجاد یک سروردرهر استان را برنامه های این پروژه برشمرد که در فاز اول قرار دارد، ادامه داد: پوشش تمامی شهرهای بزرگ و استان های کشور در فازهای دوم و سوم قرار گرفته است که تا پایان سال جاری اجرایی می شود.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا