فرهنگ استفاده از تلفن همراه نياز به تقويت دارد

” علي مطهري ” در حاشيه بازديد از خبرگزاري موبنا ، به اين پرسش که چرا با وجود ۱۴ سال از گذشت عمر اين تکنولوژِي هنوز فرهنگ صحيح استفاده از تلفن همراه در ايران رواج پيدا نکرده است ؟ ، پاسخ داد : در آغاز ورود تکنولوژي به کشور بايد کار فرهنگ سازي صورت مي …

” علي مطهري ” در حاشيه بازديد از خبرگزاري موبنا ، به اين پرسش که چرا با وجود ۱۴ سال از گذشت عمر اين تکنولوژِي هنوز فرهنگ صحيح استفاده از تلفن همراه در ايران رواج پيدا نکرده است ؟ ، پاسخ داد : در آغاز ورود تکنولوژي به کشور بايد کار فرهنگ سازي صورت مي گرفت اما اينکه تا کنون اين کار صورت نگرفته است جاي سووال دارد .
وي افزود : مجلس به عنوان يک قانونگذار به تنهايي نمي تواند وظيفه گسترش و رشد فرهنگ استفاده از اين کالا را در کشور به اجرا در آورد  و در اين عزم ملي نياز است .
نماينده مردم شبستر در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان کرد :  با برخورد کردن هيچگاه نمي توان فرهنگ استفاده از يک وسيله را براي مردم نهادينه کرد و به همين علت بايد در کشور همکاري گروهي صورت بگيرد .
وي تصريح کرد : کار تيمي در کشور ما بسيار ضعيف دنبال مي شودو به همبن خاطر است که بايد در آغاز فرهنگ سازي براي استفاده صحيح از تلفن همراه بايد کار گروهي را تقويت کرد .
۱۲۳/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا