پرفروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

 به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار از قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها  به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق نام بردند.** نوکيافروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۶۵۰۰SLIDE را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.در همين حال گوشي ۶۵۰۰ SLIDE نوکيا که توانسته …

 به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار از قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها  به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق نام بردند.
** نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۶۵۰۰SLIDE را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
در همين حال گوشي ۶۵۰۰ SLIDE نوکيا که توانسته مورد استقبال کاربران اين برند باشد با قيمت دو ميليون و ۹۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
اين گوشي کشويي  از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل امکانات بالا مورد استقبال اکثر مشتريان قرار گرفته است.
گوشي SLIDE 6500  نوکيا که ۹۴ گرم وزن دارد ، با دو ترکيب رنگي مشکي و برنز از ماه مي سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده است.
گوشي ياد شده داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسلي، مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله از نوع MP3 player ، MP3، AAC+، AAC، پورت microUSB و بلوتوث ورژن دو است.
**سوني اريکسون
بعد از گوشي K810 سوني اريکسون فروشندگان اين برند در بازار تلفن همراه مدل W880 را به عنوان گوشي خوش فروش معرفي کردند و قيمت آن را يک ميليون و ۸۵۰ هزار ريال اعلام کردند.
اين گوشي در رنگ بندي قرمز، مشکي، نقره اي و استيل از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و دوربين دوم VGA با فوکوس اتوماتيک ، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلي ۱۶مگابايت، حافظه جانبي يک گيگابايت کارت حافظه ( Memory Stick Micro (M2 و قابليت ارتقا تا چهار گيگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک است.
نکته قابل توجه اين است که صفحه کليد آن کمي شبيه به مدل هاي قديمي تر سوني اريکسون مي باشد همچنين اينترفيس آن کاملاً شبيه به اينترفيس بهترين گوشي دوربين دار اين شرکت يعني K850 است که همه اين عوامل باعث محبوبيت و فروش بالاي آن در بازار  تلفن همراه شده است.
**سامسونگ
فعالان بازار گوشي D780 Duos اين برند را بعد از مدل هاي F480 ، U700 به عنوان گوشي خوش فروش معرفي کردند.
گوشي دو سيم کارته سامسونگ با نام  D780 Duos که از ماه مي سال ۲۰۰۸ ميلادي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده  از دو سيم کارت به طور همزمان پشتيباني مي کند و هم اکنون در بازار تلفن همراه تهران به بهاي دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
اين گوشي با دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي داراي صفحه نمايش ۱/۲ اينچ بوده و  کيفيت نمايش آن مدل QVGA با تفکيک رنگ ۲۵۶ هزار رنگ است.
از مشخصه هاي ديگر اين گوشي مي توان به بلوتوث نسخه دو به همراه A2DP، ارتقاي حافظه  اصلي از طريق کارت حافظه جانبي  MicroSD و سيستم پخش کننده فايل هاي صوتي فرمت MP3  اشاره کرد.
گفته مي شود پيش از معرفي گوشي D780 Duos توسط شرکت سامسونگ ،مدل D880 به عنوان اولين گوشي دو سيم کارته اين برند در بازارهاي تلفن همراه در اختيار کاربران قرار گرفت.
**موتورولا
مدل V9 موتورولا توانست لقب پرفروش ترين مدل اين برند را از آن خود کند.
گوشي V9 موتورولا با گارانتي رسمي هم اکنون به بهاي  دو ميليون و ۹۰۰  هزار ريال  به فروش مي رسد.
گوشي V9 موتورولا داراي امکاناتي نظير صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ و دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي است.
همچنين حافظه داخلي اين گوشي تاشو توسط کارت حافظه جانبي تا دو  گيگابايت ارتقا مي يابد.
اين مدل موتورولا به دليل برخورداري از ظاهري زيبا و امکانات مناسب تا کنون مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است.
**آي ميت
فروشندگان، گوشي هاي آي ميت مدل  JAQ3 را بعد از مدل هاي ultimate  اين برند مطرح ترين مدلي ذکر کردند که توانست از فروش خوبي برخوردار شود و در ليست پرفروش ترين ها قرار گيرد.
اين گوشي هم اکنون با قيمت چهار ميليون و ۲۳۰ هزار ريال با گارانتي رسمي به فروش مي رسد.
گوشي JAQ3 به تعبيري يک کامپيوتر جيبي است که امکان برقراري تماس را براي کاربر فراهم مي‌کند و به همين دليل، يکي از کامل‌ترين گوشي‌هاي هوشمند در بازار ايران محسوب مي‌شود.
اين گوشي نسبتا بزرگ طراحي شده است و کاربر با صفحه‌کليد QWERTY که در زير LCD آن تعبيه شده، به راحتي مي‌تواند متن‌هاي مورد نظر خود را تايپ کند.
اين محصول پر فروش شركت آي ميت حدود ۱۶۰ گرم وزن دارد و نمايشگر لمسي آن ۵/۲ اينچ است. اين گوشي با ۶۴ مگابايت RAM، قابليت پشتيباني از کارت حافظه microSD را دارد و از فناوري Wi-Fi نيز پشتيباني مي‌کند. روي اين گوشي نسخه پنج سيستم‌عامل ويندوزموبايل نصب شده است و مي‌تواند فايل‌هاي توليدشده با مجموعه نرم‌افزاري Office مايکروسافت را نمايش دهد.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري  گوشي i-mate JAQ3  دو مگاپيکسلي است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا