ال جي الکترونيک سه گوشي جديد به بازاراردن عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”مبونا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش Viewty،ونوس و “تي اچ”سه گوشي توليد کننده کره اي هستند که به تازگي در اختيار علاقه مندان توليدات اين شرکت  در کشوراردن قرار گرفته است.هر سه نمونه اين گوشي ها از نوع گوشي هاي کشويي ال جي و داراي صفحه نمايش لمسي هستند.خاصيت فناورانه …

به گزارش گروه اخبار خارجي”مبونا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش Viewty،ونوس و “تي اچ”سه گوشي توليد کننده کره اي هستند که به تازگي در اختيار علاقه مندان توليدات اين شرکت  در کشوراردن قرار گرفته است.
هر سه نمونه اين گوشي ها از نوع گوشي هاي کشويي ال جي و داراي صفحه نمايش لمسي هستند.
خاصيت فناورانه توسعه يافته به همراه کارايي و مهارت هاي بالا از جمله مزيت هاي ديگر اين سه گوشي اعلام شده است.
هر سه مدل اين گوشي ها مجهز به USBهستند و اين امکان را در اختيار کاربر قرار مي دهند که از کاربردهاي مضاعف بهربرداري و محتويات مورد نياز خود را دانلود کنند.
گوشي Viewty (KU990)مجهز به دوربين پنج مگاپيکسل همراه با زوم خودکارو صفحه نمايش سه اينچي است وديگر گوشي اين گروه KF600ونوس است که داراي دوربين ۳مگا پيکسل همراه با زوم خودکار است.
گوشي TH (KF510) با صفحه نمايش ۲.۲اينچي و دوربين سه مگاپيکسل مجهز به MP3و راديو FM است که به بازار اردن ارايه شد.
LG Electronics, Inc توليد کننده فناوري هاي ارتباطي در بيش از ۱۱۰مرکز  در ۸۱ نقطه از جهان سرويس هاي مختلف ارايه مي دهد و بيش از ۸۲ هزار کارمند دارد.
رگولاتوري اردن شمار کابران تلفن همراه اين کشور را ۷/۴ميليون نفر اعلام کرد  کرد و اين کشور  89 هزار و ۳۴۲  کيلومترمربع وسعت و تقريبا ۵ ميليون ۹۲۴ هزار نفر جمعيت دارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا