نوکيا سرويس افسانه اي تلگراف را در فنلاند عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، Legends Telegraph يک روزنامه افسانه اي و ساختگي است و نوکيا اعلام کرده که طرح اين سرويس را براي آينده کاربردهاي موبايلي در نظر گرفته است.برنامه نوکيا براي آينده شامل هشت بخش است که براي سال ۲۰۱۵ يعني هنگامي که فناوري هاي جديدش …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، Legends Telegraph يک روزنامه افسانه اي و ساختگي است و نوکيا اعلام کرده که طرح اين سرويس را براي آينده کاربردهاي موبايلي در نظر گرفته است.
برنامه نوکيا براي آينده شامل هشت بخش است که براي سال ۲۰۱۵ يعني هنگامي که فناوري هاي جديدش در دسترس باشد، به بازار عرضه مي شود.
اين بخش ها شامل Creativity : براي اين که کاربران توانايي خلق قدرت خلاقه شان را داشته باشند.
Mixed reality: غني کردن تجربه ها و ساختن آنها براي به اشتراک گذاشتن و کاربرد آنها هم در دو دنياي فيزيکي و هم در دنياي ديجيتالي.
User and context modeling: که کاربران توانايي سفارشي و خصوصي کردن دستگاه شان را تا حد ممکن داشته باشند.
جزييات بيشتر راجع به اين سرويس در سايت سافت پديا ذکر نشده اما نوکيا در نظر دارد که اين سرويس را تا سال ۲۰۱۵ به کاربران تلفن همراه ارايه کند.
به نظر مي رسد که نوکيا امسال رقابت سختي را با ديگر رقبا آغاز کرده و قصد دارد محصولات مدرن و نو را به بازار تلفن همراه وارد کند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا