آمريکن مويل، سکان دار بازار مکزيک است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين بررسي، اين مقدار سهم در مقايسه با سهم  اپراتورهاي تراز اول کشورهاي ديگر بسيار قابل توجه است.در ادامه اين گزارش آمده است:اين اپراتور تا پايان فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي ۵۲ميليون و ۸۵۰ هزار کاربر را در کارنامه خود ثبت کرده است.تلفنيکا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين بررسي، اين مقدار سهم در مقايسه با سهم  اپراتورهاي تراز اول کشورهاي ديگر بسيار قابل توجه است.
در ادامه اين گزارش آمده است:اين اپراتور تا پايان فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي ۵۲ميليون و ۸۵۰ هزار کاربر را در کارنامه خود ثبت کرده است.
تلفنيکا ماويستار با ۱۴ ميليون و۱۱۰هزار کاربر در جايگاه دوم و “لوساسل” با چهار ميليون و ۵۰هزار کاربر در جايگاه سوم جدول رده بندي اپراتورهاي تلفن همراه اين کشور قرار گرفته اند.
اپراتور نکستل با دو ميليون و ۴۴۰هزار کاربر در انتهاي جدول اپراتورهاي مکزيک قرار دارد.
بر اساس اين گزارش، تل سل با افزايش شش ميليون و ۷۴۰ هزار کاربر در مدت يکسال بيشترين افزايش تعداد کاربران را در ميان اپراتورهاي ديگر در کارنامه خود ثبت کرده است.
در اين بررسي مشخص شد، ماويستار در اين مدت سه ميليون و ۸۸۰ هزار نفر ، “لوساسل”۱۳۰هزار نفرو نکستل ۵۹هزار نفربه کاربران خود اضافه کرده اند. 
 تعداد کاربران مکزيک تا پايان فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي ۷۳ميليون و ۴۵۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۶۶.۸ درصد اعلام شد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا