DIS آلمان دوربين ۹ مگاپيکسلي براي تلفن همراه ساخت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسلش فون” ،  براي اولين بار است که دوربين ۹ مگاپيکسلي براي گوشي هاي تلفن همراه عرضه مي شود و نمونه جديدي از سري دوربين هاي مدل DIS6931 است و داراي قابليت فوکوس خودکار ، لنز با کيفيت عالي ، شاتريا ديافراگم  مکانيکي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسلش فون” ،  براي اولين بار است که دوربين ۹ مگاپيکسلي براي گوشي هاي تلفن همراه عرضه مي شود و نمونه جديدي از سري دوربين هاي مدل DIS6931 است و داراي قابليت فوکوس خودکار ، لنز با کيفيت عالي ، شاتريا ديافراگم  مکانيکي و فيلتر ” ان دي” است.
DIS اعلام کرد، اين دوربين ديجيتالي يکي از وسايل و تجهيزات جديد و پيشرو دربازار است و از سريعترين دوربين هاي تلفن همراه است که عکس هايي با کيفيت برتر ارايه مي کند.
دوربين يادشده داراي قدرت فوکوس خودکار بسيار سريع ( ۳۰۰ ميلي ثانيه) و سريع ترين زمان کليک کردن ( ۲۰۰ ميلي ثانيه)  است.
اين دوربين قابليت ثبت و ضبط تصاوير و سوژ ه هاي داراي سرعت بالا همچون وقايع و صحنه هاي ورزشي را دارد و  داراي تصاويري با حداکثر رزولوشن  – 3488 – ۲۶۱۶ پيکسل با استفاده از يک ميان افزار ( اينترفيس) پارالل يا ميان افزارانتخابي/ اختياري MIPI است.
نمونه اوليه دوربين  DIS6931 درحال حاضر به بازار آمده است  و قراراست تا پايان فصل چهارم سال ۲۰۰۸ ميلادي ، بصورت کامل وارد بازار مي شود.
قيمت اين دوربين اعلام نشده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا