پرفروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار روزشنبه تهران

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار از قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها  به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق نام بردند.** نوکيا فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۳۱۱۰ را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي و قيمت آن را با گارانتي رسمي به بهاي …

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار از قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها  به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق نام بردند.
** نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۳۱۱۰ را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي و قيمت آن را با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و ۴۰۰ هزار ريال اعلام کردند.
گوشي تلفن همراه نوکيا ۳۱۱۰ که از شبکه هاي GSM،GSM1800وGSM1900 پشتيباني مي کند، در ابعاد   108.5 در  45.7 در ۱۵.۶  ميليمتر ساخته شده است .
اين گوشي  87 گرمي داراي صفحه نمايشTFTاست که قدرت پشتيباني از ۲۵۶هزار رنگ را داردو داراي رزولوشن ۱۲۸ در ۱۶۹پيکسل است.
اين نمونه از گوشي نوکيا داراي حافظه داخلي ۹مگابايتي و اسلا ت کارت ميکرو SD، دوگيگا بايتي است.
زنگ هاي اين گوشي از نوع پلي فونيک با ويژگي هاي MP3وAAC است و داراي قابليت هاي متنوع ديگري از جمله SMS ,MMS ,GPRS , HSCSD ,EDGE, مرورگر وپ۲.۰ ، بلوتوث، اينفرارد وپورت USB است.
گوشي ياد شده داراي دوربين ۳/۱مگاپيکسلي با قدرت رزولوشن ۱۲۸۰ در ۹۶۰پيکسل به همراه ويديو و راديو FMاست.
باتري گوشي ۳۱۱۰از نوعLi-Lon و ظرفيت شارژ آن در مکالمه مستمر۵/۳ساعت و در حالت آماده باش ۳۸۰ساعت است.
**سوني اريکسون
مدل S500 سوني اريکسون توانست با قيمت يک ميليون و ۷۰۰ هزار ريال  در ليست پرفروش ترين گوشي اين برند قرار گيرد.
گوشي S500 سوني اريکسون که از بدو ورود به بازار تلفن همراه ايران با استقبال خوب مشتريان از جمله خانم هاي ايراني روبرو شده در حال حاضر با ترکيب رنگي مشکي و طلايي در بازار موجود است.
چند منظوره بودن اين گوشي و قابليت‌هايي از جمله انتقال و پخش موسيقي، دوربين دو مگا پيكسلي، پخش ويديو و سيستم هوشمند ۳G باعث شده تا علاوه بر خانم ها نظر بسياري از جوانان و نوجوانان دوستدار موسيقي به سوي اين گوشي جلب شود.
اين گوشي با برخورداري از ظاهري زيبا و نمايش نوردهي خاصي که در حين باز و بسته کردن گوشي صورت مي گيرد با اقبال خوبي در بازار روبرو شده است.
اين گوشي به حالت کشويي(SLIDER)  و در دو ترکيب رنگي سبز و زرد با وزن ۹۴ گرم به بازار جهاني عرضه شده است. گوشي S500 سوني اريکسون در باند هاي فرکانسي UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 به مشترکان خدمات ارتباطي مي دهد و در ابعاد (طول : ۱۰۸ ، عرض : ۵۰ وضخامت : ۱۷ميليمتر ) ساخته شده است.
حافظه داخلي اين گوشي ۱۲مگابايت و حافظه جانبي Memory Stick Micro M264 براي پردازنده گوشي است .البته جداره اي هم براي استفاده از کارت حافظه خارجيmicro sd تا دو گيگا بايت در اين گوشي تعبيه شده است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ مدل E250 را بعد از F480 و D900I اين برند به عنوان پرفروش ترين گوشي  معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي ۹۵۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه به  فروش
مي رسد.
گوشي E250  بعد از عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دليل تنوع رنگ و کشويي بودن مورد توجه اکثر کاربران از جمله  خانم هاي ايراني قرار گرفت و توانست در ليست پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه جاي گيرد.
گوشي E250 سامسونگ ۸۰ گرم وزن دارد و از اکتبر سال ۲۰۰۶با رنگ نقره اي به بازارجهاني عرضه شده است.
اين گوشي که امکاناتي نظير حافظه ۱۰ مگابايتي و قابليت ۶۵ هزار و ۵۳۶ رنگ در صفحه نمايش و دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA دارد، فاقد امکانات ارتباطي نزديك مانند اينفرارد است.
** موتورولا
مدل C118 موتورولا با قيمت ۳۵۰ هزار ريال توانست بعد از مدل هاي V8 و A1200 به عنوان گوشي هاي خوش فروش اين برند محسوب  گردد.
در همين حال مدل C118 اين برند که جزو گوشي هاي ارزان قيمت اين برند قرار دارد به عنوان گوشي ساده براي مکالمه تلفني به کار مي رود.
**هيوندايي
فروشندگان گوشي هاي هيوندايي مدل H700 آن را به عنوان پرفروش گوشي اين برند در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
اين گوشي هيوندايي با قيمت يک ميليون و۶۶۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
اين گوشي کشويي به دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و صفحه نمايش لمسي  مجهز است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا