نوکيا همچنان در صدر پرفروش ترين گوشي ها قرار دارد

مديرعامل شرکت “خدمات طلايي نيا” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اين مطالب را عنوان کرد و افزود:  هم اکنون  بيش از ۵۰ درصد از سهم بازار فروش گوشي تلفن همراه مربوط به برند نوکيا مي شود که با اين ميزان نوکيا همچنان در صدر پرفروش ترين برند قرار دارد.“محمد حسن صدري” افزود: با …

مديرعامل شرکت “خدمات طلايي نيا” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اين مطالب را عنوان کرد و افزود:  هم اکنون  بيش از ۵۰ درصد از سهم بازار فروش گوشي تلفن همراه مربوط به برند نوکيا مي شود که با اين ميزان نوکيا همچنان در صدر پرفروش ترين برند قرار دارد.
“محمد حسن صدري” افزود: با وجود استقبال مشتريان از گوشي هاي سوني اريکسون، اعتبار نوکيا و افزايش تنوع مدل هاي اين برند در بازار تلفن همراه  توام با عرضه انو اع مدل گوشي هاي اين برند با قيمت مناسب باعث شده تا نوکيا  همچنان مورد استقبال خريداران باشد.
صدري با اشاره به قرار داشتن برند نوکيا در صدر جدول معتبرين برندهاي جهاني خاطر نشان کرد: اين شرايط در ايران نيز مصداق داشته و نوکيا  همچنان رتبه اول را در خصوص استقبال کنندگان در ايران به خود اختصاص داده است.
در همين حال مديرعامل شرکت “پارس کامتل” عرضه کننده رسمي گوشي هاي سوني اريکسون و موتورولا گفت: با افزايش عرضه انواع مدل هاي سوني اريکسون اين برند تنها توانسته ۳۱ درصد از سهم فروش بازار را به خود اختصاص دهد.
“حسين پاينده” افزود: با عرضه جديدترين مدل هاي اين برند اميدواريم ميزان بيشتري از سهم بازار را به خود اختصاص دهيم.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا