بازار سيمکارت هاي همراه اول روزهاي آرامي را سپري مي کند

“تينا ارجمند” يکي از فروشندگان سيمکارت در مرکز تهران در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: مدتي است که قيمت سيکارت هاي همراه اول به دليل کاهش خريدوفروش  نوسان نداشته است.وي افزود: با توجه به شرايط فعلي بازار سيم کارت هاي ۰۹۱۲ پيش بيني مي شود اين ثبات قيمت ها تا پايان ماه …

“تينا ارجمند” يکي از فروشندگان سيمکارت در مرکز تهران در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: مدتي است که قيمت سيکارت هاي همراه اول به دليل کاهش خريدوفروش  نوسان نداشته است.
وي افزود: با توجه به شرايط فعلي بازار سيم کارت هاي ۰۹۱۲ پيش بيني مي شود اين ثبات قيمت ها تا پايان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.
اين فروشنده قيمت سيمکارت هاي موجود در بازار تهران را به شرح زير اعلام کرد:
سيمکارت هاي صفر ۰۹۱۲ با کدهاي دو،سه،چهار،پنج،شش، هفت وهشت به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۷۰۰ هزار ريال ، پنج ميليون ريال ، سه ميليون و ۶۵۰هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰هزار ريال،سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۸۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده کد يک همراه اول نيز تا سقف پنج ميليون و ۶۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيمکارت کارکرده کدهاي دو،سه،چهار، پنج، شش، هفت وهشت به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال ، سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۷۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۷۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال ، دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيمکارت هاي اعتباري همراه اول (۰۹۱۹) در بازار تهران به بهاي ۳۸۰ هزار ريال فروخته مي شود اما شماره هاي رند و مرتب سيمکارت هاي ۰۹۱۹ با قيمتي بالاتر تا سقف ۷۰۰ هزار ريال عرضه مي گردد.
همراه اول حدود ۲۷ ميليون مشترک دارد که از اين ميزان ۱۰ ميليون نفر مشترک سيم کارت هاي اعتباري هستند.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا