سه خبر از تل آس ، يلو استون و زنهايزر

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “ُسلولارنيوز”،”شاون هال”سخنگوي تل آس گفت: اين اپراتور از سال گذشته در مورد انجام اين پروژه به مقامات مربوطه هشدار داده بود و تمام تلاش خود را به کار گرفته است که کاربردهاي موبايلي را در مناطقي را که با مسدود شدن سيستم هاي آنالوگ امکان …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “ُسلولارنيوز”،”شاون هال”سخنگوي تل آس گفت: اين اپراتور از سال گذشته در مورد انجام اين پروژه به مقامات مربوطه هشدار داده بود و تمام تلاش خود را به کار گرفته است که کاربردهاي موبايلي را در مناطقي را که با مسدود شدن سيستم هاي آنالوگ امکان دسترسي به شبکه ارتباطي در آن مختل مي شود ، فراهم کند.
فدراسيون تجارت مستقل کانادا در بيانيه اي در مورد عواقب مسدود شدن سرويس آنالوگ و تاثير آن بر ساکنان و مردمي  که در نواحي دور دست و حاشيه اين کشور زندگي مي کنند، هشدار داد.
بر اساس تازه ترين آمار منتشر شده ،تعداد کاربران شبکه AMPS (سيستم آنالوگ تلفن همراه) اين اپراتور تا پايان نيمه اول سال ۲۰۰۸ ميلادي ۷۰هزار نفر،تعداد کاربران سرويس CDMA اين اپراتور ۴.۹ ميليون نفر و  شبکه   iDEN  آن ۸۶۲ هزار نفر اعلام شده است.
“راجرز کاميونيکيشن”بزرگ ترين اپراتور کانادا، ماه مي گذشته شبکه AMPS خود را مسدود کرد.
تعداد کاربران تلفن همراه در کانادا تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۱۹ ميليون و ۳۶۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۵۷.۹۹درصد است. کانادا پنج اپراتور تلفن همراه دارد که تل آس با بيش از پنج ميليون کاربر رتبه سوم بازار ارتباطي  اين کشور را به خود اختصاص داده است.
                                  *****
“پارک ملي يلو استون” آمريکا اعلام کرد ، در نظر دارد در تفريحگاه ها ي طبيعي اين منطقه سرويس موبايلي با پوشش دهي محدود ارايه  دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،به گفته يک مقام آگاه اين طرح مي تواند سرويس هاي ارتباطي تلفن همراه را در اختيار گردشگران اين پارک قرار دهد.
وي در ادامه خاطر نشان کرد، ارايه سرويس تلفن همراه مي تواند جلوي احداث برج ها ي ارتباطي را در اين پارک بگيرد و باعث حفظ منابع  طبيعي اين پارک شود.
محدوديت استفاده از  برج ها، آنتن ها و سرويس بي سيم برا ي مناطق کمتر توسعه يافته اين پارک نيز مي تواند جلوي تاثيرات تخريبي گردشگران به اين مناطق را بگيرد.
                                           *****
شرکت آلماني ” زنهايزر کاميونيکيشن”  بلوتوث هدست جديد ” آفيس وي ام ايکس” را به بازار لوازم جانبي موبايل معرفي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” اسلش فون” ، اين بلوتوث هدست از طريق يک ايستگاه تلفن زميني به کامپيوترها و سيستم بلوتوث تلفن همراه متصل مي شود.
بلوتوث هدست VMX Office که به دليل سبک بودن وطراحي مناسب ، براحتي و درتمام روز کاري قابل استفاده براي کاربران است،  فقط داراي يک کليد يا دکمه بوده که عمل سوييچ ( تعويض حالت) بين تلفن و وسايل موبايلي ديگر را انجام مي دهد و قابليت کنترل وولوم را نيز دارد.
بلوتوث هدست ياد شده بطور خودکار با بازکردن روشن و با بستن خاموش مي شود و داراي قابليت حذف صداهاي محيطي و مزاحم ؛ سيستم کنترل خودکار صداي خروجي و همچنين کنترل خودکار ميزان صداي خروجي براي دريافت کننده است ، به اين معنا که احتياج نيست کاربر براي رساندن صداي بهتر در جريان مکالمه تلفني ، صدايش را بالاتر ببرد.
اين وسيله طي ماه جاري ميلادي به بازار عرضه خواهد شد.
بلوتوث هدست VMX Office با وزن فقط ۱۵ گرم ، داراي قابليت کار با سيستم بلوتوث – ۲ و باتري باظرفيت مناسب براي مکالمه تا ۵ ساعت و تا بيش از ۱۰۰ ساعت حالت آماده بکار است.
۱۳۴/ ۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا