کاربران TD-SCDMAچين بيش از ۲/۲ميليون نفر افزايش مي يابد

TD-SCDMA يک نمونه از استانداردهاي فناوري نسل سوم ارتباطات موبايلي است که بر اساس فناوري  spread spectrum کار مي کند.به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، CCID، خانه تحقيقات چين در گزارشي اعلام کرد :  بازار ارتباطات چين به خاطر شرايط خاص اقتصادي ،کاهش  قدرت خريد، کاهش نوآوري در توليدات جديد …

TD-SCDMA يک نمونه از استانداردهاي فناوري نسل سوم ارتباطات موبايلي است که بر اساس فناوري  spread spectrum کار مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، CCID، خانه تحقيقات چين در گزارشي اعلام کرد :  بازار ارتباطات چين به خاطر شرايط خاص اقتصادي ،کاهش  قدرت خريد، کاهش نوآوري در توليدات جديد با چالش مواجه بوده است.
 CCID اعلام کرد ، با عرضه سرويس هاي تجار ي TD به صورت آزمايشي و آشکار شدن قابليت هاي آن، کاربران بتدريج به سمت منطقي بودن استفاده از اين سيستم روي آوردند.
اين مرکز اعلام کرد، ارايه اين طرح در ابتداي امر با استقبال خوبي همراه نبود بطوري در ابتداي سال  تنها هشت هزار نفر مشترک استفاده از اين سيستم شده بودند.
اين مرکز يکي ديگر از دلايل استقبال کم از اين طرح را محدود بودن گوشي هاي داراي قابليت کار با اين شبکه ذکر کرد.
CCID در ادامه خاطر نشان کرد در مقايسه با استانداردهاي ديگر، فناوري نسل سوم فناوري TD بسيار دير توانست جاي خود را در ميان کاربران و اپراتورها  اين کشور بازکند.
بازار ارتباطي چين در بين ديگررقباي آسيايي با رشد سالانه  20.4 درصد رتبه اول را به خود اختصاص داده است و هم اکنون  کاربران اين کشور به ۶۰۱ ميليون نفر رسيد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا