اختلال در شبکه ايرانسل همچنان ادامه داد

به گزارش خبرنگار موبنا قطع ارتباط شبکه خدمات و مرکز تماس اپراتور دوم ظرف چند روز گذشته، مشترکاني را که براي استعلام موجودي صورتحساب خود و يا شارژ مجدد و ثبت نام سيم کارت نياز به برقراري تماس با اين شبکه دارند با مشکل مواجه کرده است.اين در حالي است که اپراتور دوم تلفن همراه …

به گزارش خبرنگار موبنا قطع ارتباط شبکه خدمات و مرکز تماس اپراتور دوم ظرف چند روز گذشته، مشترکاني را که براي استعلام موجودي صورتحساب خود و يا شارژ مجدد و ثبت نام سيم کارت نياز به برقراري تماس با اين شبکه دارند با مشکل مواجه کرده است.
اين در حالي است که اپراتور دوم تلفن همراه روز يک شنبه هفته جاري با ارسال پيام کوتاه به مشترکان خود، اختلال اين شبکه را به علت برخي تغييرات از ساعت ۲۴ به مدت چند ساعت اعلام کرده بود.
اين گونه اختلالات طي ماه هاي اخير در شبکه تلفن همراه ايرانسل بارها ديده شده و نارضايتي بسياري از مشترکان را نيز در پي داشته است .
 از سوي ديگر عرضه سيم کارت هاي ارزان قيمت و بدون برنامه ريزي براي مشترکان اين اپراتور، اعتراض بسياري از کارشناسان و مشترکان را برانگيخته و  سبب شده تا نارضايتي از نوع سرويس دهي اين شبکه، اختلالات مکرر و نيز مزاحمت هاي تلفني براي مشترکان اين اپراتور و نيز مشترکان ديگر اپراتورها افزايش يابد و تبديل به يک معضل شود.
اين اختلالات در شرايطي است که اپراتور دوم سيم کارت هاي جديد خود را با کد ۰۹۳۷ به بازار عرضه کرده است.
تاکنون کدهاي ۰۹۳۵ و ۰۹۳۶ تنها دو پيش شماره سيم کارت هاي اين اپراتور بوده اما در زمان حاضر ۹ ميليون شماره جديد با کد ۰۹۳۷ در شبکه ايرانسل تعريف شده است.
اپراتور دوم ۱۱ ميليون مشترک دارد که بيش از ۹۰ درصد آن را مشترکان سيم کارت هاي اعتباري اين اپراتور تشکيل مي دهند.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا