همکاري اريکسون و تاتا هند در زمينه سرويس هاي فناوري اطلاعات داخلي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،يک مقام آگاه  گفت: به موجب اين قرارداد تاتا تجهيزات نگهداري وتوسعه  مورد استفاده درسيستم  IT داخلي شبکه اريکسون  را تامين خواهد کرد.“آميت باجاج” يکي از مديران (TCS) با ابراز خرسندي از اين همکاري اعلام کرد: اين پروژه قابليت ها و توانايي هاي توليدات و تجهيزات …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،يک مقام آگاه  گفت: به موجب اين قرارداد تاتا تجهيزات نگهداري وتوسعه  مورد استفاده درسيستم  IT داخلي شبکه اريکسون  را تامين خواهد کرد.
“آميت باجاج” يکي از مديران (TCS) با ابراز خرسندي از اين همکاري اعلام کرد: اين پروژه قابليت ها و توانايي هاي توليدات و تجهيزات تاتا را بيش از پيش به مشتريان در اروپاي شمالي و جهان ارتباطات  ثابت مي کند.
وي افزود:تاتا تمام تلاش خود را به کار گرفته است که سرويس هاي خود را با کيفيت هر چه بيشتري ارايه دهد.
باجاج گفت : اين قرارداد درپي افزايش تمايل شرکت هاي برتر فناوري اطلاعات هند براي ورود به بازارهاي وابسته به شمال اروپا است.
اريکسون شرکت سوئدي است که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد و فعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد.
اين شرکت بعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان شناخته شده است.
 Tata Consultancy Servicesيکي از بزرگ ترين تهيه کنندگان فناوري اطلاعات و مشاوره .است که در سال ۱۹۶۸در هند تاسيس شد و همچنين يکي از بزرگ ترين شرکت ها آسيايي فناوري اطلاعات  است.
اين شرکت بيشترين کاربران را در ميان شرکت هاي فناوري اطلاعات هند به خود اختصاص داده است و سرويس هاي مشاوره خود را در بيش از ۴۷کشور ارايه مي دهد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا